خبرگزاری کار ایران

چشمی: کم و کاست من را ببخشید / امیدوارم دوباره شادی به خانه ما برگردد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۶۳۰

مدافع تیم استقلال تهران درباره جدایی از آبی پوشان و پیوستن به تیم ام صلال قطر واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی، مدافع فصل گذشته تیم استقلال تهران پس از پایان حضور این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر ماند و روز گذشته مشخص شد که پس از توافق با تیم ام صلال قطر به این تیم ملحق شده است.

چشمی در پستی اینستاگرامی به سکوتش درباره این انتقال پایان داد و با هواداران صحبت کرد:

سلام بر همه هواداران و‌ دوست داران عزیز استقلال کبیر

با افتخار تمام، ۵ سال پیراهن مقدس استقلال را پوشیدم، ۵ سالی که به جرات میتوانم بگویم بهترین سال‌های زندگی من بود، زیرا کنار شما هواداران غیور و نام‌های بسیار بزرگ و افتخار آفرینی بودم. روزهای تلخ و شیرین زیادی با پیراهن مقدس آبی و ۲ ستاره استقلال در زندگی‌ام ثبت شده و افتخار می‌کنم قسمتی از تاریخ این باشگاه هستم.

پس از این سال‌ها، مسیر زندگی ورزشی من عوض شد و شرایط طوری رقم خورد که برای ادامه فوتبالم به قطر آمدم. ترک خانه بسیار  سخت است اما امیدوارم در آینده دوباره افتخار پوشیدن پیراهن مقدس استقلال نصیبم شود و به خانه ام برگردم.

همیشه با همه وجودم برای استقلال تلاش کردم و جنگیدم، سعی کردم با تمام توان در خدمت تیم و هوادارن باشم، کم و کاست من را ببخشید و امیدوارم با دعای خیر هواداران عزیز، نماینده شایسته و سربلندی برای فوتبال ایران و باشگاه استقلال باشم. امیدوارم دوباره شادی به خانه ما برگردد و استقلال بزرگ با حمایت و یکدلی همه اعضای خانواده این باشگاه، به جایگاه واقعی‌اش برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز