خبرگزاری کار ایران

العسیری: نقاط ضعف پرسپولیس را به خوبی می‌شناسیم / این بار با هوشیاری بیشتر بازی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۵۶۶

سرمربی تیم التعاون عربستان در نشست خبری گفت: از اشتباهات‌مان درس گرفتیم و با هوشیاری بیشتری در بازی دوم‌ مقابل پرسپولیس قرار خواهیم گرفت.

به گزارش ایلنا، عبدالله العسیری، مربی التعاون عربستان در شست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: جدا از اینکه تمرکزمان را در بازی اول از دست دادیم، بازیکن‌های جدید تیم نتوانستند خودشان را به خوبی در  ترکیب جای دهند، اما از اشتباهات‌مان درس گرفتیم و با هوشیاری بیشتری در بازی دوم‌ مقابل پرسپولیس قرار خواهیم گرفت.

او ادامه داد: قبل از بازی اول ما مقابل پرسپولیس فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی بود. می‌دانیم که پرسپولیس با اختلاف زیادی قهرمان لیگ خودشان شده است و رقیب بسیار دشواری برای هر تیمی در آسیا خواهند بود.

العسیری درباره رویارویی مجدد با پرسپولیس هم گفت: پرسپولیسی‌ها ما را می‌شناسند ‌‌و ما هم آنها را به خوبی می‌شناسیم. نقاط ضعف آنها را به خوبی شناسایی کرده‌ایم و روی آن نقاط ضعف تمرکز خواهیم کرد تا شکست بازی نخست را جبران کنیم.

او درباره تکمیل شدن کادرفنی این تیم هم گفت: مربی جدید احتمالا طی ۴۸ ساعت آینده به ما ملحق خواهد شد و مسلماً او تفکرات خودش را خواهد داشت که برای بازیکنان ما جدید خواهد بود. امیدوارم که به نصایح ما گوش کند تا در کنار یکدیگر بتوانیم در این رقابت‌ها موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز