خبرگزاری کار ایران

خلعتبری: شایستگی های تیم ما بیشتر از اینهاست/ به دنبال اولین 3 امتیاز آسیایی هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۰۹۴

هافبک شهر خودرو در مورد تقابل این تیم با الشباب صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا خلعتبری، هافبک تیم شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار با الشباب عربستان حاضر شد و در خصوص این دیدار اظهار داشت: ما با تیم خوب شباب الاهلی بازی داریم و حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شود و کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت. ما از شکست در دیدار قبلی ناراحتیم و انگیزه مان بیشتر شده تا در این بازی نتیجه دیدار قبل را جبران کنیم و به پیروزی برسیم چرا که تیم ما شایستگی موفقیت را دارد.

وی افزود: صددرصد بازیکنان جوانی را گرفته‌ایم که به تیم‌مان کمک کنند و با به این بازیکنان اطمینان و اعتقاد داریم؛ در بازی قبلی هم بدشانس بودیم و می‌توانستیم در نیمه دوم به پیروزی هم برسیم. مطمئنا با همه وجود تلاش می‌کنیم که سه امتیاز بازی فردا را به دست آوریم. من به عنوان بزرگتر در کنار آقای صادقی به عنوان کاپیتان تیم وظیفه داریم به بازیکنان جوان کمک کنیم تا بهترین نمایش را داشته باشند. انشالله در این بازی هم با تلاش همه‌جانبه اولین سه امتیاز خود را کسب کنیم.

خلعتبری درباره ... گفت: ما در بازی قبل آنچه سرمربی‌مان خواست را به خوبی در نیمه نخست در زمین انجام دادیم؛ اگر نیمه دوم را بررسی کنید تیم ما به مراتب بهتر از حریف بازی کرد. ما می‌دانستیم که رقیب‌مان یک تیم خوب و یک باشگاه حرفه‌ای با بازیکنان بسیار خوب است اما به دلیل تعطیلات طولانی‌مدت شناخت کامل را نداشتیم؛ مطمئنا با توجه به بازی که انجام دادیم، فردا یک بازی به مراتب خیلی بهتر نسبت به بازی قبل خواهید دید و تیم ما نتیجه قابل قبولی را کسب می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز