خبرگزاری کار ایران

عصبانیت سراج: چند بازیکن را به زور بازی دادم؛ نمی‌گذارم کسی پول مُفت آبادان را در شهر خودش خرج کند!

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۹۲۲

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی اعلام کرد برخی از بازیکنانش کمکاری کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، بهنام سراج پس از شکست شاگردانش مقابل ماشین سازی در نشست خبری گفت: به مردم آذربایجان و بچه‌های ماشین‌سازی تبریک ویژه‌ای می‌گویم. ‌آنها خیلی برای حفظ سهمیه لیگ برتری خود تلاش کردند و مبارک‌شان باشد. حریف از ما خیلی بهتر بازی کرد و این نتیجه حق آنها بود. بازیکنان برای پیروزی باید همه چیز خود را بگذارند.

او ادامه داد: به بازیکنانم گفتم هر اتفاقی در زمین بیفتد، آنها نتیجه را رقم می‌زنند. چون هفته گذشته جایگاه ما در جدول تثبیت شد، امروز انگیزه لازم را برای فوتبال بازی کردن نداشتیم و کار کردن با تیم بی‌انگیزه، خصوصاً در هفته‌های آخر سخت است که ما این سختی را به جان خریدیم. ما چند بازیکن را به زور به این سفر آوردیم و آنها به بهانه‌های مختلف می‌خواستند از این بازی فرار کنند. من قطعاً گزارش این موضوع را به باشگاه می‌دهم. مردم آبادان بدانند تا زمانی که اینجا هستم و اگر تنها تا چند ساعت دیگر باشم، اجازه نمی‌دهم کسی پول مُفت آبادان را در شهر  خودش خرج کند و وقتی در این تیم بازی می‌کند، باید تعصب تیم و شهرش را تا روز آخر داشته باشد.

سرمربی صنعت نفت همچنین گفت: درست است که 40 درصد  از پول بازیکنان پرداخت نشده، اما این مسائل انضباطی را به باشگاه ارائه می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی از باشگاه صنعت نفت و فوتبال، پول مُفتی به جیبش برود. ما چند بازیکن داشتیم که نمی‌گویم خیانت کردند، اما تمام تلاش خود را نکردند. شاید اگر آنها بیشتر تلاش می‌کردند، می‌توانستیم جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز