خبرگزاری کار ایران

آبی‌ها با فرهاد مجیدی یکه تازی می‌کنند

استقلال شانس اول حضور در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۵۲۹

شاگردان فرهاد مجیدی با کسب نتایج موفق طی هفته‌های گذشته، مستحق‌ترین تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده نشان داده‌اند.

به گزارش ایلنا، تساوی تیم‌های مدعی کسب سهمیه و شکست سپاهان مقابل نساجی باعث شد تا همچنان پنج تیم شانس کسب سهمیه داشته باشند. استقلال دو امتیاز بیشتر از تراکتور و فولاد دارد. شاگردان فرهاد مجیدی اما در دو بازی پایانی با تیم‌های انتهای جدولی بازی دارند که می‌تواند در نوع خود سخت باشد. شاید برای پیکان کسب یک امتیاز از استقلال هم غنیمت باشد.

 

در روز آخر هم مهدی پاشازاده با شاهین از استقلال پذیرایی می‌کند اما آبی‌های تهرانی می‌خواهند نایب قهرمانی‌شان را تثبیت کنند و فقط به شش امتیاز این دو بازی فکر می‌کنند.تراکتور که هر سه بازی اخیرش را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته، در بازی بعدی باید ماشین‌سازی در حال سقوط را شکست دهد. اگر این اتفاق بیفتد آن وقت شانس سقوط شاگردان افاضلی بیشتر می‌شود. تراکتوری‌ها در هفته پایانی یک بازی شبه فینال را با فولاد در اهواز دارند. این بازی به احتمال زیاد تکلیف یکی دو تیم مدعی کسب سهمیه را مشخص می‌کند.

 

فولادی‌ها قبل از این بازی با پارس جم روبه‌رو می‌شوند؛ مسابقه‌ای که برای جمی‌ها حکم مرگ و زندگی را دارد.سپاهان که از جام حذفی هم کنار رفت و سرمربی‌اش هم استعفا داده کار سختی برای کسب سهمیه دارد. آنها این هفته در اصفهان یک بازی شش امتیازی را با شهرخودرو برگزار خواهند کرد و در روز آخر هم به مصاف پیکان در تهران می‌روند. آنها اگر از این دو بازی شش امتیاز نگیرند کسب سهمیه برای‌شان خیلی سخت می‌شود. شهرخودرو هم بعد از بازی‌اش با سپاهان در آخرین هفته لیگ از نساجی پذیرایی می‌کند. تقابل سهراب بختیازی‌زاده با تیم محمود فکری که نباختن را خوب یاد گرفته تماشایی و حساس می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز