خبرگزاری کار ایران

رای اسکوچیچ در پرونده شکایت صنعت نفت آبادان صادر شد: غرامت ۱۲۰ هزار دلاری

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۱۷۱

فیفا رای نهایی درباره پرونده شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فیفا، سرمربی تیم ملی فوتبال را محکوم کرد. فیفا در پرونده شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ بر علیه سرمربی تیم ملی ایران حکم صادر کرد.

این رای در تاریخ ۲۰ ژوئن (یکم تیر ماه) صادر شده و سرمربی تیم ملی موظف است مبلغی را به عنوان غرامت به این باشگاه پرداخت کند.

اسکوچیچ در زمستان گذشته پس از تجربه نیم فصل موفق به همراه تیم صنعت نفت آبادان و قرارگرفتن بین تیم‌های مدعی جدول از این تیم جدا شده بود.

سرمربی کروات اگرچه مشکلات مالی متعددی را تجربه کرده بود پس از گفتگوهای فراوان و جلسات متعدد با مسئولان باشگاه صنعت نفت در حالی این تیم را ترک کرد که توافقنامه‌ای را امضا کرد.

طبق توافقنامه‌ای که اسکوچیچ و صنعت نفت به امضا رساندند، این سرمربی که به علت بیماری از طلایی پوشان جدا شده بود حق نداشت به هیچ گونه تیم داخلی و خارجی برود و برای انتخاب مقصد جدیدش باید تا پایان فصل صبر می‌کرد.

اسکوچیچ برخلاف توافقنامه پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس به عنوان جانشین او روی نیمکت تیم ملی انتخاب شد و کارش را به صورت رسمی آغاز کرد.

طبق آخرین اعلام مدیران باشگاه صنعت نفت مبلغ غرامت اسکوچیچ معادل با ۱۲۰ هزار دلار است که او با حکم قطعی فیفا ملزم به پرداخت آن شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز