خبرگزاری کار ایران

روح الله سیف الهی در گفتگو با ایلنا:

پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند تا جان کسی به خطر نیفتد/ یک ماه زمان کمی برای آماده‌سازی تیم‌ها است

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۹۲۱

مهاجم شهرخودرو خراسان معتقد است: با توجه به موج دوم ویروس کرونا بهتر است پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند تا جان کسی به خطر نیفتد.

روح الله سیف‌الهی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط تمرینی شهرخودرو اظهار داشت: نزدیک به سه ماه مسابقات تعطیل بود، که با توجه به این وقفه طولانی فکر میکنم یک ماه زمان کمی برای آماده‌سازی تیم‌هاست، بدون شک مصدومیت بازیکنان را افزایش می‌دهد. لیگ نوزدهم از ابتدا با تاخیر آغاز شد و اواسط آن هم تعطیل شد و حالا هم بعد از یک وقفه طولانی باید خودمان را در این شرایط سخت برای رقابت‌ها آماده کنیم که این موضوع کمی غیرمنطقی بنظر می‌رسد.

وی ادامه داد: قبل از شروع تمرینات از تمام بازیکنان تیم تست کرونا گرفته شد که خوشبختانه تست هیچ‌کدام از آنها مثبت نبود. آن چند نفری هم که در تیم ما مثبت اعلام شدند از کادر تیمی بودند خداراشکر از جمع بازیکنان شهرخودرو هیچکس به ویروس مبتلا نشده است. ولی با تمام این‌ها همه مردم و تمامی بازیکنان که بدلیل ارتباط با افراد مختلف در معرض خطر بیشتری قرار دارند،  باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا جلوی شیوع این بیماری گرفته شود.

مهاجم شهرخودرو خراسان در واکنش به اعلام موج دوم کرونا و برگزاری مسابقات لیگ در این شرایط گفت: بدون شک تمامی بازیکنان به این دلیل که عاشق فوتبال هستند و تمامی منبع درآمدشان هم از همین راه است دوست دارند بازی‌ها برگزار شود. ولی متاسفانه عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط عده‌ زیادی از مردم باعث شروع موج دوم این ویروس در کشور شده فکر میکنم که جان تک تک انسان‌ها خیلی مهم‌تر از برگزاری مسابقات لیگ یا هر موضوع دیگری در این شرایط باشد. فکر نمی‌کنم هیچکس راضی باشد جان یک فرد به خاطر برگزاری مسابقات فوتبال به خطر بیفتد. بنظرم با توجه به روند صعودی این بیماری بهتر است بازی‌های لیگ برگزار نشود.

سیف الهی در مورد تمایل باشگاه پرسپولیس به ادامه رقابت‌های لیگ گفت: بنظرم زمانیکه پرسپولیس با سایر رقبا اختلاف 10 امتیازی دارد بهتر است که آنها بدون برگزاری مسابقات قهرمان شوند تا هم کسی جان هیچکس به خطر نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز