خبرگزاری کار ایران

حقیقی: حمایت های شهرداری مشهد فوتبال و فوتسال استان را دگرگون کرد/ حمایت‌ها ادامه دار باشد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۷۲۵

فوتبالیست مشهدی و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: فوتبال و فوتسال استان طی دو سال اخیر موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و اوج این موفقیت‌ها در سال 98 محقق شد؛ بدون شک حمایت های شهرداری موجب تحول و دگرگونی فوتبال و فوتسال استان شده است.

به گزارش ایلنا، رضا حقیقی با بیان اینکه فوتبال و فوتسال استان طی 2 سال اخیر با شرایط بسیار متفاوتی روبرو شده و هرروز شاهد موفقیت بیشتر آنها هستیم، اظهارکرد: اوج این موفقیت‌ها در سال 98 محقق شد و بدون شک سالی خاطره‌انگیز برای تمامی ورزش‌دوستان و شهروندان مشهدی خواهد بود.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2014 برزیل با بیان اینکه درخشش دختران فوتسالیست استان در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور توجه همگان را به خود جلب کرده است، گفت: حضور نماینده خراسان رضوی در جمع 4 تیم برتر لیگ مایه افتخار است و امیدواریم در مرحله پلی‌آف هم این موفقیت را تکمیل کنند.

وی صعود تیم فوتبال شهرخودرو به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را نقطه فوتبال استان خراسان طی سالیان اخیر دانست و افزود: شور و نشاطی که این اتفاقات در شهر مشهد و استان برای نسل جوان ما ایجاد کرد، بی‌نظیر بود.

این فوتبالیست مشهدی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین علل این موفقیت‌ها، حمایت های شهرداری مشهد بوده و موجب دگرگونی فوتبال و فوتسال استان شده است.

حقیقی گفت: امیدواریم این رویکرد حمایتی را در آینده هم از سوی شهرداری مشهد شاهد باشیم و تیم‌های فوتبال و فوتسال استان را تنها نگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز