خبرگزاری کار ایران

نعمتی: برای اولین بار در ایران پوکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۳۷۴

هافبک تیم پرسپولیس گفت: انشالله همه صحیح و سالم باشند تا از روز شنبه بتوانیم استارت بزنیم.

به گزارش ایلنا، سیامک نعمتی پس از انجام تست کرونا در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما با اجازه وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال، توانستیم بچه‌ها را بعد از مدت ها ببینیم و باشگاه هم در اولین روز کاری این کار خوب را انجام داد و از تمام بازیکنان تست گرفت و انشالله همه صحیح و سالم از روز شنبه بتوانیم استارت بزنیم.

او درخصوص مدت زمان تعطیلی رقابت‌های لیگ ایران گفت: این دو ماه مخصوصا برای ورزشکاران و همچنین مردم عادی، دوره سختی بود و همه در شرایط سختی قرار داشتند. ورزشکاران حالا یک مقدار آزاد شدند و می‌توانند لیگ را برگزار کنند، امیدوارم مردم هم از این گرفتاری عبور کنند. ما تمرینات را در خانه داشتیم و تک و توک گوشه کنارها بازی کردیم.

نعمتی درواکنش به انتشار عکسی از بازیکنان این تیم که جنجال زیادی به پا کرد، گفت: نه، آن عکس‌ها برای گذشته بود.

هافبک پرسپولیس درباره اصرار سرخپوشان به برگزاری ادامه مسابقات لیگ نوزدهم گفت: حرف جالبی نیست که بگویند می‌خواهند برای پرسپولیس برگزار کنند چون تیم‌های خودشان هم اگر در این شرایط قرار داشت، دوست داشتند لیگ ادامه پیدا کند. ما گفتیم هرچه فدراسیون و وزارت بهداشت بگویند ما تابع قوانین هستیم. آن ها هم دستور دادند لیگ برگزار شود و ما هم از شنبه استارت می‌زنیم که انشالله برای اولین بار در ایران، بتوانیم پوکر کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز