خبرگزاری کار ایران

غیاثی: یک مدیر ورزشی باید برای دوومیدانی انتخاب شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۳۱۴

پیشکسوت ورزش دو و میدانی گفت: ما در حال حاضر 2 سهیه کسب کرده ایم؛ در گذشته اما در هر المپیک 10 سهمیه می گرفتیم. عدم مدیریت و خودمحوری اما دو و میدانی را به این روز انداخته است.

به گزارش ایلنا، تیمور غیاثی پیشکسوت ورزش دو و میدانی در حاشیه مراسم موزه ورزش اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: امروز سالگرد موزه بود. خدا رحمت کند رضا انتظاری را که از قهرمانان نام آور دو و میدانی در رشته های 400 متر، 800 متر و 4 در 400 متر بود. او دو نقره و یک مدال برنزش را به موزه هدیه کرد.

او سپس با انتقاد از شرایط دو و میدانی این روزهای کشور اضافه کرد: امید داریم که یک مدیر خوب بیاید و از حالت بد خارج شود. خیلی بد کار کرده اند و الان دو و میدانی کاملا خالی شده است. امیدوارم در دهه های آینده مثل همیشه افتخار آفرین باشد. یک مدیر ورزشی برای دو و میدانی باید بیاید و نه غیر ورزشی.

حرف‌های پایانی پیشکسوت دو و میدانی نشان از اوضاع بد این روزهای این ورزش داشت و در همین رابطه عنوان کرد: اصلا شرایط خوب نیست. آمار و رکوردها نشان می‌دهد. ما در حال حاضر 2 سهیه کسب کرده ایم؛ در گذشته اما در هر المپیک 10 سهمیه می گرفتیم. عدم مدیریت و خودمحوری اما دو و میدانی را به این روز انداخته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز