خبرگزاری کار ایران

کار بازیکنان در صدور بیانیه علیه باشگاه درست نبود

همسر مرحوم حجازی: هروقت ناصر مربی استقلال می‌شد از هفته سوم می‌گفتند حیا کن، رها کن!

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۶۴۹

همسر زنده‌یاد ناصر حجازی می‌گوید رمضانی در حدی است که بتواند حتی سه شغل را هم اداره کند.

به گزارش ایلنا، نازی شفیعی همسر زنده‌یاد ناصر حجازی می‌گوید کار بازیکنان در صدور بیانیه علیه باشگاه درست نبود زیرا باعث می‌شود حاشیه برای تیم به وجود بیاید. همسر اسطوره استقلال می‌گوید برای شروع لیگ هم باید بهترین تصمیم گرفته شود تا سلامتی بازیکنان به خطر نیفتد.

 شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟

به دلیل اینکه در ایران حضور ندارم زیاد از فضای استقلال خبر ندارم و فقط از طریق فضای مجازی اخبار این تیم به گوشم می‌رسد. امیدوارم شرایط استقلال خوب شود و هرچه زودتر هم این کرونا به پایان برسد و مردم بتوانند به زندگی روزمره خود بازگردند.

احمد سعادتمند هم به عنوان مدیرعامل جدید استقلال انتخاب شده است.

ما باید به سعادتمند فرصت بدهیم. من شناخت چندانی از ایشان ندارم و هنوز هم با وی دیداری نداشته‌ام اما این را می‌دانم که هرکس مدیرعامل استقلال می‌شود باید از او حمایت کرد تا بتواند افکارش را در استقلال پیاده کند.

جلسه‌ای هم بین مجیدی و ایشان برگزار شد.

دورادور در فضای مجازی شنیده بودم که آنها با یکدیگر اختلاف دارند. خداراشکر که این جلسه برگزار شد و اگر کدورتی هم بوده برطرف می‌شود. زیاد در جریان این موضوع نبودم زیرا یک ماه است که با سعید رمضانی (دامادم) صحبتی نکرده‌ام.

دامادتان همزمان هم سرپرست و هم معاون ورزشی است؟

سعید در حدی است که بتواند حتی سه شغل را هم اداره کند. او مدیریت بسیار خوبی دارد و اگر دل به کار بدهد هر کاری را می‌تواند انجام بدهد.

چقدر به آینده استقلال امیدوار هستید؟

به آینده استقلال امیدوارم و مطمئن هستم که آنها روز به روز شرایطشان بهتر خواهد شد. آتیلا همیشه به من می‌گوید هر مربی جوانی که یک روزی کار مربیگری را شروع می‌کند هم انگیزه دارد و هم نیاز به زمان. امیدوارم این زمان لازم به فرهاد داده شود. مثل گواردیولا در بارسلونا.

بیانیه بازیکنان علیه مدیریت را دیدید؟

بیانیه را دیدم؛ راستش را بخواهید زیاد آن را نپسندیدم. این کارها باعث می‌شود استقلال به حاشیه برود. قدیم هرچه مربی می‌گفت بازیکنان می‌گفتند چشم اما الان شرایط فرق می‌کند. خدابیامرز ناصر (حجازی) هروقت مربی استقلال می‌شد از هفته سوم می‌گفتند حیا کن رها کن امیدوارم این اتفاق برای سعادتمند نیفتد و حداقل به او زمان بدهند.

 به نظرتان لیگ باید برگزار شود؟

اگر شرایط جامعه به روال عادی برگردد، اشکالی ندارد اما در همین ترکیه که من الان حضور دارم قرنطینه از درب منزل انجام می‌شود و هر کسی هم رعایت نکند با او برخورد می‌کنند اما در ایران شنیده‌ام همه کسب و کار خود را آغاز کرده‌اند. امیدوارم تصمیمی بگیرند که باعث نشود اتفاق بدی برای کسی بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز