خبرگزاری کار ایران

برکناری سلطانی بعد از ماجرای فیش‌های جعلی

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۰۷۲

محمد نوری فر به دلیل نقش آفرینی اش در بیانیه برکنار شد و امیر سلطانی هم به دلیل گاف فیش بانکی جعلی شیخ دیاباته و میلیچ کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا،  احمد سعادتمند از وقتی نتوانست وعده هایی که برای پرداخت 10 درصد از قرارداد بازیکنان،توافق با اسپانسر جدید و تزریق پول به حساب باشگاه و تسویه بخشی از بدهی‌های خارجی جامه عمل بپوشاند مورد انتقاد قرار گرفت و به قول معروف دشمن شاد شد،اما اوج انتقادها از مدیرعامل جدید باشگاه استقلال بعد از ماجرای اعلام واریز پول به حساب شیخ دیاباته و هرویه میلیچ و جعلی بودن سند مالی ارسال شده برای این بازیکنان بود.

موضوعی که حتی بازیکن خوش اخلاق و سازگاری چون دیاباته را هم ناراحت کرد تا به دلیل انچه که از نظر او و البته به لحاظ قانونی کلاهبرداری محسوب می‌شود به تندی اعتراض کند.به جرات می‌شود گفت این یکی از بدترین اتفاق‌های تاریخی باشگاه استقلال است که به این زودی‌ها از ذهن فوتبال دوستان پاک نخواهد شد. چنین گاف بزرگی که با تشکر رسمی سعاذتمند و اعلام سایت باشگاه همراه شد وجه و چهره مدیر جدید استقلال راکاملا بین هوادران، رسانه و پیشکسوتان وبازیکنان و احتمالا مدیران بالا دستی اش مخدوش کرد.

اعتباری که سعادتمند یکجا در این ماجرا از دست داد بسیار زیاد بود. جدا ازعجله و شتاب بی مورد در اعلام این خبر و تشکر از کمک هوادار خارج نشین،مدیران استقلال هیچ تحقیق و پرس و جویی هم درباره این فرد از مدیران قبلی و حتی هواداران نکرده بودند تا بگویند که سابقه واریز 13 دلار به جای 130 هزار دلار برای سرورجباروف در کارنامه ایمان ابراهیمی وجود دارد که خیلی هم دور نیست و به اواخر دوران مدیریت رضا افتخاری درپایان  لیگ هفدهم برمی گردد.

بعد از این اتفاق و گاف بزرگ بود که سعادتمند در یک شوک بزرگ فرو رفت و تا مدت‌ها سکوت اختیار کرد. چند روز بعد بیانیه شدید الحن و مشترک بازیکنان عرصه را بیش از قبل بر سعادتمند تنگ کرد تا پس از مدت‌ها موضع انفعالی دست به تغییراتی در بدنه باشگاه بزند و یکی دو نفر که آنها را در این اتفاق‌ها مقصر می‌داند را کنار بگذارد.

محمد نوری فر به دلیل نقش آفرینی اش در بیانیه برکنار شد و امیر سلطانی هم به دلیل گاف فیش بانکی جعلی شیخ دیاباته و میلیچ کنار گذاشته شد.معاون اجرایی باشگاه استقلال که هم تجربه و سابقه بیشتری از سعادتمند داشت و هم با توجه به فعالیت اش با فیش‌های واریزی از این دست به خوبی آشنا است، نتوانست مانع بروز چنین فاجعه مدیریتی شود. هرچند بحث برکناری سلطانی قبل از امدن سعادتمند هم مطرح بود، اما  در اولین موج از تغییرات باشگاه معاون اجرایی باشگاه جای خودش را به سعید رمضانی سرپرست تیم داد.

جالب اینکه رمضانی و سلطانی از قبل باهم اختلاف نظرهایی داشتند ودلیل  استعفای چند وقت پیش سرپرست تیم را همین اختلاف با معاون اجرایی باشگاه عنوان کرده بودند. به هرحال سعادتمند هم پست سلطانی را گرفت و هم دستور تخلیه خانه‌ای را داد که قبلا برای  استراماچونی اجاره شده بود بود و مدتی می‌شد که معاون باشگاه در آن سکونت داشت.در شرایطی سعید رمضانی با حفظ سمت معاون اجرایی باشگاه باشگاه استقلال شد که پیش از این قرار بود یکی از پیشکسوتان استقلال انتخاب شوند. اما خب پیروز قربانی، مهدی پاشازاده و هیچ کدام از گزینه‌های مورد نظر باشگاه حاضر به پذیرش چنین مسئولیتی در استقلال بحران زده نشدند تا داماد مرحوم ناصرحجازی فعلا در استقلال دوپسته باشد.

البته گفته می‌شود به زودی فرد دیگری سرپرست تیم می‌شود و رمضانی که به زبان انگلیسی هم مسلط است به عنوان معاون باشگاه به کارش ادامه خواهد داد. باید دید در ادامه با واکنش‌های احتمالی و حاشیه هایی که انتظار می‌رود این تغییر و تحول‌ها ایجاد کند، استقلال و تصم‌های مدیریتی آن به کدام سمت و سو خواهد رفت.

فعلا و تا اینجا سعادتمند کسانی را که در  اتفاق‌های اخیر مقصر می‌دانست را کنار گذاشت تا شاید بیش از قبل کارها در کنترلش باشد.تصمیم هایی که باید دید نتیجه اش به بهبود اوضاع مدیریتی کمک می‌کند یا نتیجه دیگری به دنبال خواهد داشت. به خصوص که با افزایش تنش‌ها بین مجیدی و سعادتمند شاید رمضانی هم مجبور شود طرف یکی را بگیرد، مجیدی که او را به استقلال آورد و حامی اش بود یا سعادتمند که چنین پست مهمی را به او سپرده است؟       

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز