خبرگزاری کار ایران

فنونی‌زاده: رسول‌پناه بهترین مدیر 20 سال اخیر پرسپولیس است/ حرف قلعه‌نویی باعث ایجاد تنش‌های اخیر شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۱۸۲

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حضورش در دفتر باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی فنونی‌زاده درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: آقای رسول‌پناه قصد داشت به آقای سلطانی، عقاب آسیا تسلیت گفته و سالروز تولد مجتبی محرمی را تبریک بگوید که از ما به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده کوچک پرسپولیس درخواست کرد تا چهار، پنج نفر از پیشکسوتان دهه ۶۰ را به باشگاه بیاورم.

او ادامه داد: آقای رسول‌پناه فوق‌العاده خوب کار می‌کند؛ از روز اول فروردین فعالیت‌های خود را انجام داده و با کادر فنی هم صحبت کرده تا بدن بازیکنان را آماده نگه دارد چون فکر می‌کنم بازی‌ها در خردادماه شروع شود.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: آقای رسول‌پناه تمام مدارک و شواهدی که از مدیران قبلی باشگاه داشته را دارد ولی بنده به این موضوع ورود پیدا نمی‌کنم، اما این وعده را به هواداران می‌دهم که یکی از بهترین مدیران ۲۰ سال اخیر به باشگاه آمده است. نه دوزار پول و نه پست و مقامی به ما داده، اما این قول را داد که پیشکسوتان را در تمام آکادمی‌های سطح کشور که قرار است راه بیفتد، بگذارد و منبع درآمدی خواهد شد. مثل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس که حامی پیشکسوتان است، رسولی‌پناه نیز این کار را انجام می‌دهد.

فنونی‌زاده یادآور شد: هنوز دوزار هم به ما پول نداده و ما هم نمی‌گوییم که همینطور به ما پول بدهد؛ حرف ما این است که از ما کار بخواهید و درآمدزایی خواهیم کرد. رسول‌پناه هم این وعده را داد که آقایان پروین و پنجعلی دستور حضور پیشکسوتان در آکادمی‌ها را بدهد.

او درباره تنش‌های برخی پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال در روزهای اخیر ابراز کرد: همه این مسائل به آن حرف امیرخان برمی‌گردد که گفته ۳ امتیاز را بیخودی به پرسپولیس دادند. شما می‌ایستادید و بازی می‌کردید. علاوه بر اینکه، مسابقه در اصفهان بود و باید بازی می‌کردید، چه بسا شکست می‌خوردید یا شاید مساوی می‌شد و حتی سپاهان می‌برد. اگر همان روز بازی می‌کردند، این مسائل پیش نمی‌آمد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: افشین پیروانی هم حرف حق می‌زند که می‌گوید شما باید همان روز بازی می‌کردید و حقانیت‌تان ثابت می‌شد. الان هم مردم عزیز اصفهان که در صنایع دستی شهرت دارند، یک جام که طلا، نقره هم نباشد را درست کنند و یک جام از جنس مفرغ به سپاهانی‌ها بدهند چون آنها با ما که نمی‌توانند طرف شوند!

فنونی‌زاده تاکید کرد: اگر جامی هست، بازی‌ها ادامه پیدا کند چون صلابت و قداست پرسپولیس در آنجا مشخص می‌شود. اگر امتیازها مساوی بود، امیر حرف درستی می‌زد، اما ۱۰ امتیاز از ما کمتر دارند. با وجود اینکه مسابقه بدون حضور تماشاگران شور و شوقی ندارد، بیایند و بازی کنند ولی این قول را می‌دهم که بدون حضور هواداران هم با اختلاف ۶ یا ۷ امتیاز، پرسپولیس قهرمان می‌شود.

او درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من قبلا دو، سه دفعه خدمت حاج محمدحسن انصاری‌فرد رسیدم و زیاد به مسائل مدیریتی ورود پیدا نمی‌کنم چون ایشان هم در پرسپولیس زحمت کشیده، اما یک روز هم به ایشان گفتم که اسم تیم از هر چیزی مهم‌تر است؛ نه تو، نه من، نه دیگر پیشکسوتان و نه بازیکنان فعلی. به حواشی هم وارد نمی‌شوم.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: رسول‌پناه وکیل است و تمام پرونده‌های مدیران سابق باشگاه را آورده و بررسی می‌کند. به هواداران هم وعده می‌دهم که اخبار خوبی از دفتر این مدیرعامل می‌شوند که موجب خوشحالی خواهد شد.

فنونی‌زاده با اعلام یک خبر عجیب و البته مهم گفت: می‌دانید که بحث کسر امتیاز از پرسپولیس منتفی شد چون با تمام خارجی‌ها تسویه حساب کردند. ان‌شاالله اخبار خوبی از پرسپولیس می‌شنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز