خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: اگر برگزاری بازی‌ها مشکل است، بهتر است لیگ تعطیل شود/ سلامت مردم از هرچیزی مهم‌تر است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۶۶

مربی شهر خودرو در خصوص شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، داود سیدعباسی مربی تیم شهر خوردو در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک سال جدید، اینطور حرف هاش را در رابطه با شرایط تمرینی نماینده مشهد آغاز کرد: امیدوارم سال خوبی برای شما و مردم باشد. از آنجایی که کل دنیا درگیر این ویروس است، جامعه فوتبال ایران هم مانند سایر کشورها تصمیم به تعطیلی مسابقات گرفت. من فکر می کنم فوتبال بخش کوچکی از تمام زندگی ما است و امیدوارم این ویروس خیلی زود ریشه کن شود تا به زندگی عادی برگردیم.

او در مورد شیوه کنترل و هدایت بازیکنان تیم بیان کرد: ما هم مثل تمام تیم ها این مشکل را داریم. از طریق فضای مجازی بازیکنان را کنترل می کنیم. ما هر نظری وزارت بهداشت بدهد، تمکین می کنیم. اگر برگزاری بازی ها مشکل است، بهتر است برگزار نکنیم. مهم تر از هر چیزی سلامت مردم است.

سیدعباسی در رابطه با وقفه ایجاد شده و عدم آمادگی بدنی بازیکنان عنوان کرد: خب شرایط برای تمام تیم ها مشابه است و تمام تیم های دنیا با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

مربی شهر خودرو در مورد کم کردن دستمزدها اضافه کرد: من در این مورد چیزی نمی دانم و هر باشگاهی به نظرم باید در درون باشگاه این مشکل را حل کند. این یک مسئله درون تیمی است و باشگاه ها می توانند به نتیجه گیری برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز