خبرگزاری کار ایران

بودجه شیاطین سرخ در نقل و انتقالات مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۶۷۷

تیم منچستر یونایتد که یکی از ثروت مندترین و پرطرفدار ترین تیم های جهان است، برای فصل آینده برنامه ریزی های زیادی کرده است تا به آن چیزی که در این چند سال اخیر نرسیده در پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی با بودجه‌ی 290 میلیون پوندی ای که در اختیار خواهد داشت برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، منچستریونایتد تا قبل از حضور سولسشر در این باشگاه هر ساله ریخت و پاش های فراوانی میکرد و بازیکنان با تجربه و نامی زیادی را جذب میکرد اما باز هم به رتبه‌ای جز رتبه پنجم تا هفتم جدول کسب نمی‌کرد. جایگاهی که برای تیمی چون یونایتد با هواداران ملیونی‌اش تاسف برانگیز است!

اکنون شیاطین سرخ با حضور سولسشر به جوان گرایی روی آورده‌اند و تا به حال نیز با جوان‌های پایه خود نتایج خوبی را کسب کرده‌اند و برای فصل بعد نیز تصمیم دارند با خرید پدیده‌های جوان لیگ انگلیس و لیگ های دیگر پروسه چندین و چند ساله خود را به سر انجام برسانند.

شماره 10 استون ویلایی‌ها جک گریلیش یکی از گزینه‌های مد نظر سولسشر برای فصل آینده است. او در حال حاضر در استون ویلای تازه لیگ برتری شده توپ میزند و بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازوی خود می‌بندد.

اما دیگر فرد مورد نظر شیاطین سرخ که سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد جودان سانچو‌ پدیده انگلستانی حال و حاضر دورتموند است که توجه بسیاری از باشگاه های نامی جهان را به خودش جلب کرده. سانچو در این فصل یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت و بردهای تیمش دورتموند در لیگ بوندسلیگای آلمان و سایر رقابت‌ها شده است.

جیمز مدیسون هافبک-مهاجم لسترسیتی و جود بلینگهام پدیده جوان و ۱۶ ساله بیرمنگهام نیز دیگر گزینه های مورد نظر یونایتدی ها برای فصل آینده هستند که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و با مسئولان یونایتد به توافق برسند در فصل بعد آنها را در پیراهن منچستر و به عنوان شاگردان سولسشر خواهیم دید.

بودجه شیاطین سرخ در نقل و انتقالات مشخص شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز