خبرگزاری کار ایران

محمدی: کسی پرونده شکاری را به نام خود مصادره نکند‌/ در این شرایط تحریم، توانستیم پول قرارداد او را بگیریم/ پرونده فسخ قرارداد را به CAS فرستادیم

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۳۱۹

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص پرونده رضا شکاری و دریافت حق آموزش توسط باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، جواد محمدی با تایید دریافت حق آموزش رضا شکاری و مختومه شدن این پرونده اظهار کرد: پیروزی در این پرونده یک کار جمعی در مجموعه باشگاه و شرکت سهامی ذوب آهن بود و هیچ کس این پرونده را به نام خود تمام نکند.

جواد محمدی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در آن به سر می بریم و با توجه به تحریم های ظالمانه نظام بانکی، مجموعه باشگاه با برنامه‌ریزی، خرد جمعی توانست در کلیه پرونده های بین المللی سربلند بیرون بیاید و در این شرایط حق آموزش شکاری را دریافت کند.

وی به مختومه کردن پرونده های "لورن وودز" ، "ادی گابریل هرنانندز" ، "کیروش استنلی سوارز" اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاشی که در باشگاه ذوب آهن صورت گرفت توانستیم در این پرونده‌ها پیروز و سربلند بیرون بیاییم و هم اکنون با دریافت حق آموزش در پرونده رضا شکاری، این پرونده نیز به نفع ذوب آهن منجر شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با قدردانی ازمدیرعامل  شرکت ذوب آهن و اعضای هیأت مدیره باشگاه و پرسنل این باشگاه تاکید کرد: حتی من مدیرعامل نمی توانم این پیروزی را به نام خودم تمام کنم چرا که این، حاصل تلاش گروهی، برنامه ریزی و خرد جمعی بوده و تنها پیروزی به نام باشگاه ذوب آهن خواهد بود.

جواد محمدی از ارجاع دیگر پرونده در خصوص رضا شکاری به دادگاه بین المللی حکمیت ورزش CAS خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه فیفا در خصوص فسخ غیرقانونی قرارداد رضا شکاری پرونده را مختومه کرد، باشگاه ذوب آهن این پرونده را به دادگاه حکمیت ورزش برده است و تا آخرین لحظه و تمام قوا به دنبال احقاق حقوق باشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز