خبرگزاری کار ایران

محمدی: 50 میلیارد از بدهی‌های ذوب آهن را پرداخت کردم/ امیدوارم مدیرعامل جدید موفق باشد

asdasd
کد خبر : ۸۶۰۲۲۰

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم ضمن اعلام کناره‌گیری، در مورد فعالیتش در این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، جواد محمدی، مدیرعامل ذوب‌آهن در نشست معارفه سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: باشگاه به هر صورت در پنج ماه گذشته تغییر و تحولاتی داشت و همه از شرایطش خبر داشتند. ما تیم فوتبال خوبی از باتجربه‌ها و جوانان داریم که باید از زحماتشان تشکر کنم. ان‌شاءالله با تلاشی که در نیم فصل دوم می‌کنند، نتایج خوبی می‌گیرند. در یکی دو ماه گذشته صحبت‌ها و اطلاعاتی مطرح شد. واقعیت این است که شرایط باشگاه باتوجه به وضعیت مالی شرایط خاصی بود.

او افزود: آن مبلغی که در رسانه‌ها عنوان شد، به همان میزان بدهی داشته‌ایم و بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است. با تلاش و برنامه‌ریزی و حمایت خاص از سوی شرکت یک عدد و رقم رکوردی به ما کمک کردند. این کار برای من محمدی تنها نبوده است. باید بگویم که در طول پنج ماه مبلغی حدود ۵۰ میلیارد تومان از بدهی‌ها پرداخت شده است. این عدد و رقم کمی نیست. می‌شود سالم کار کرد و برنامه‌ریزی کرد. بخشی از این مبلغ ورود نقدینگی به باشگاه بوده و بخشی کاهش تعهدات باشگاه بوده است. بخشی هم کسر بدهی‌های سنواتی و مالیاتی باشگاه است. خدا را شکر بعد از پنج ماه می‌توانیم بگوییم که چیزی حدود ۵۰ میلیارد از بدهی‌ها و تعهدات باشگاه کم شده است.

مدیرعامل ذوب‌آهن ادامه داد: ما در شرایط اداری‌مان اصلاحات خیلی خوبی داشتیم. خیلی از سر و سامان‌هایی که باید رخ می‌داد، شکل گرفته است. ما فردی را به عنوان کارمند داشتیم که چیزی حدود ۱۵ میلیون تومان حقوق ماهیانه می‌گرفت. اصلاحات این موارد هزینه دارد و مطمئنا شایعه و مشکل برایمان ایجاد می‌کنند چون منافعشان کوتاه شده است. خدا را شکر جو خوبی در باشگاه حاکم شده است. ما در بخش حقوقی روزی نیست که یک شکوائیه حقوقی مطرح نشود که البته حل شده‌اند.

محمدی گفت: در بخش فنی که موضوع جلسه امروز اتفاق میمون و مبارکی رخ داده است. ابتدا باید از علی‌آقا منصوریان و کادرش تشکر کنم که در طول مدتی که در باشگاه بودند از جان و دل تلاش کردند. از روزی که ما با هم کار کردیم تا این به موقع،‌ ما هیچ مشکلی با ایشان نداشتیم. من همیشه قدردان زحمات ایشان هستم. امیدوارم هر کجا که هستند موفق باشند. به آقای میودراگ رادولوویچ که مربی خوب و با سابقه‌ای است هم خیر مقدم می‌گویم با حضور ایشان، ذوب‌آهن می‌تواند پرقدرت‌تر به کارش ادامه دهد، حمایت مجموعه ذوب‌آهن همیشه وجود دارد. تیم فوتبال و بازیکنانش آمادگی لازم را دارند و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و می‌دانم که می‌توانند توانایی‌هایی خودشان را بیش از پیش ثابت کنند.

محمدی افزود: از هواداران ذوب‌آهن تشکر می‌کنم که صبر کردند تا این اتفاق بیفتد. باید کسی به عنوان سرمربی انتخاب می‌شد که در جایگاه ذوب‌آهن و جانشینی منصوریان است. همچنین باید از درگذشتگان و غایبان این جمع به نیکی یاد کرد. از سردار قاسم سلیمانی قدردانی می‌کنیم که زحمات ایشان بود که ما در امنیت و آسایش باشیم. درگذشت هموطنانمان در سانحه هوایی را تسلیت عرض می‌کنم. من چشمم را به ۲۰ سال داوری در فوتبال بستم. افتخار من این بوده که تا این مدت برای ذوب‌آهن سربازی کنم و افتخار می‌کنم که تا اینجای کار در کنار ذوب‌آهن بودم. استعفای خود را همینجا اعلام می‌کنم و امیدوارم که فرد جایگزین بتواند این جایگاه را پر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز