خبرگزاری کار ایران

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر مطرح کرد؛

میشو به مرخصی 10 روز رفته/ 80 درصد مبلغ قرارداد وی پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۰۳۳

سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر درخصوص اظهارات سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، خداکرم ایزدپناه در خصوص مطالب مطرح شده در برخی از رسانه اظهار داشت: با توجه به تعطیلی بازیها و درخواست آقای میشو کریستیچوویچ با مرخصی ۱۰ روزه ایشان موافقت شد و این مرخصی تا ۲۸ اسفند ماه خواهد بود.

ایزدپناه در خصوص تعهدات انجام شده باشگاه نیز گفت: تا کنون طبق قرارداد ۸۰ درصد مبلغ قرار آقای میشو پرداخت شده و پاداش ها نیز هم اکنون نقد شده و آماده تحویل می باشد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در خصوص تهیه بلیط پرواز به کروواسی نیز گفت: در تلاش برای تهیه بلیط برای آقای میشو بودیم اما دفتر هواپیمایی طرف قرارداد باشگاه اعلام کرد که فعلا پروازهای خارجی بسته شده ، اما از سویی دیگر از طرف سفارت کروواسی بلیط تهیه شد و در آن زمان محدود هزینه بلیط توسط آقای شاهرخی مترجم تیم پرداخت شد که مبلغ بلیط هم با اسنادی که ارائه شده به حساب آقای شاهرخی پرداخت خواهد شد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: مجموعه باشگاه از نحوه عملکرد سرمربی و بقیه اعضای کادر فنی رضایت کامل دارد و آقای میشو به مربی حرفه ای و اخلاق مدار هست که تحولی بزرگ در همه زمینه ها در تیم بوجود آورده و باید اذعان کنم که مصاحبه های اخیر مستقیم با شخص سرمربی تیم نبوده و همین امر باعث بروز سوتفاهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز