خبرگزاری کار ایران

پشت پرده حملات یک طرفه به رییس سابق فدراسیون: عادل فردوسی پور و برنامه چی چی؟!

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۰۳۶

حملات یک طرفه و همه جانبه در برنامه فوتبال برتر به رییس سابق فدراسیون فوتبال باعث تعجب مردم و اهالی فوتبال شده است.

به گزارش ایلنا، در حالیکه بیش از سه ماه از کناره گیری مهدی تاج از فدراسیون فوتبال به دلیل بیماری قلبی وی می‌گذرد اما برنامه فوتبال برتر در تقریبا همه برنامه های خود در این مدت حملات یکجانبه و تندی را به هر بهانه‌ای علیه وی انجام می‌دهد. اتفاقی که مشخص است دلایلی در پشت صحنه دارد که در جای خود قابل بررسی است.

در سال گذشته و پس از پایان جام ملت‌های آسیا، رییس سابق فدراسیون در ویژه برنامه شبکه سه حمایت جالب توجهی از برنامه 90 که آن روزها ستاره بختش در حال افول بود داشت و در گفت و گو با مجری برنامه در چند نوبت خواست که نام این برنامه را بیاورد.

جملات جالب تاج در آن برنامه که با گفتن جمله برنامه "چی چی" در فضای مجازی پخش شد تا مدت‌ها نقل محافل بود، هرچند هرگز میثاقی حاضر به بیان کلمه نود نشد.

اظهارنظر رییس وقت فدراسیون در تمجید از نود و اینکه کارلوس کی روش با این برنامه گفت و گو کرده، برای عوامل برنامه فوتبال برتر بسیار عجیب و تلخ بود و جالب اینکه پس از مدت کوتاهی همین برنامه جانشین برنامه نود و همان مجری جانشین عادل فردوسی پور شد.

بررسی استراتژی برنامه جانشین 90 با رییس سابق فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر گویای آن است که ظاهرا عوامل این برنامه اکنون و در غیاب تاج فرصت مناسب را برای یک تسویه حساب قدیمی مناسب دیده اند.

حجم ویدیو: ۱.۳۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز