خبرگزاری کار ایران

پس از انتخابات باورنکردنی؛

داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۳۴

افشین داوری در پایان مجمع باورنکردنی فدراسیون دوومیدانی به عنوان رایست این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا انتخابات فدراسیون دوومیدانی امروز، در تاریخ از پیش تعیین شده، برگزار شود. قرار بود از ساعت 10 صبح امروز این مجمع آغاز شود، اما به دلیل عدم حضور تعداد زیادی از اعضای مجمع تقریبا با تاخیر 90 دقیقه ای این اتفاق رخ داد.

طبق قانون باید حداقل دو سوم اعضای مجمع حضور داشته باشند تا انتخابات برگزار شود که به خاطر نرسیدن خیلی از روسای هیات‌ها، تعداد به 27 نفر رسیده بود. مجمع باید حداقل به 28 نفر می رسید تا قانون دو سوم به واسطه 42 نفره بودن مجمع پیش از این رعایت شود. در نهایت با اعلام مسئولان وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون دوومیدانی با 27 نفر از اعضای مجمع و با استناد به یک رای غیرحضوری آغاز شد؛ شرایطی که شاید غیرقابل باور به نظر می رسید.

این موضوع مورد اعتراض برخی از کاندیدا به ویژه مجید کیهانی قرار گرفت که به رای دادن به صورت تلفنی معترض شد. از سوی دیگر به نظر می رسد برخی از روسای هیات های استانی در غیاب خودشان نماینده هیات را راهی انتخابات کردند که این مساله نیز با اعتراض هایی همراه شده است.

سیدحسین جلالی چیمه، افشین داوری لطف آبادی، مصطفی زرین افضل، سیدعلی فرشاد سپهر، محمدرضا کاظمی آشتیانی، مجید کیهانی، مهدی مبینی، محمدرضا محققی، مهدی مستجاب‌الدعوه و احسان مهاجر شجاعی 10 کاندیدی بودند که برای اخذ پست ریاست فدراسیون دوومیدانی با یکدیگر رقابت می‌کردند.

مهدی مبینی، مهدی مستجاب الدعوه، حسین جلالی، محمدرضا محققی پیش از شروع این مجمع انصراف دادند و همینطور در طی رای گیری نیز سیدعلی فرشاد سپهر، محمدرضا کاظمی آشتیانی و زرین افضل کناره گیری کردند. پس از اینکه پیش از رای گیری کیهانی به حالت قهر مجمع را ترک کرد در نهایت رای گیری بین سه کاندید باقی مانده یعنی افشین داوری، احسان مهاجرشجاعی و مجید کیهانی برگزار شد. 

افشین داوری در پایان این رای گیری با 20 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون برای چهار سال آینده انتخاب شد در حالیکه کیهانی نیز 8 رای به دست آورده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز