خبرگزاری کار ایران

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با ایلنا:

قبل از بازی به همه گفته بودم استقلال را می‌بریم/ سقوط گل‌گهر به ضرر فوتبال ایران است/ گلم را به شهید سلیمانی تقدیم می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۱۳۷

مدافع گل‌گهر سیرجان معتقد است چنانچه تیمش در لیگ برتر باقی بماند سال آینده میتواند پدیده فوتبال ایران باشد.

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل استقلال اظهار داشت: گل‌گهر باید از نیم فصل در تمامی بازی‌هایش پیروز میشد که بدلیل بدشانسی کمی دستیابی به این مهم به تعویق افتاد. خوشبختانه هم در بازی با نفت آبادان که خیلی سخت‌تر از بازی امروز بود به پیروزی دست پیدا کردیم هم توانستیم تیم بزرگ استقلال را در خانه شکست دهیم و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کنیم امیدوارم این روند خوبمان ادامه‌دار باشد‌.

وی در مورد اینکه فکر میکرد گل‌گهر بتواند استقلال را شکست دهند گفت: بعد از پیروزی مقابل نفت آبادان در همه مصاحبه‌هایی که انجام دادم گفتم که استقلال را در خانه شکست خواهیم داد چرا که ار شرایط تیم، نحوه تمرینات و روحیه بازیکنان به خوبی خبر داشتم، انقدر به پیروزی در این بازی ایمان داشتم که به کادر فنی و بازیکنانمان گفتم عجله نکنید و اجازه بدهید تا استقلال روی دروازه ما فشار بیاورد ولی در نهایت این ما هستیم که پیروز خواهیم شد که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

مدافع گل‌گهرسیرجان در واکنش به اینکه برخی معتقد بودند که گل‌گهر در لیگ برتر نخواهد ماند ولی در حال حاضر با کسب دو پیروزی شرایط تغییر کرده است گفت: بنظرم حرف آنها درست بود چرا که تیم ما در ابتدای فصل به این دلیل که تازه به لیگ برتر صعود کرده بودیم زمان میبرد تا بخواهیم در این رقابت‌ها خودمان را پیدا کنیم ولی خوشبختانه با درایت کادرفنی و سرمربی تیم توانستیم در نیم‌فصل چندین بازیکن فوق العاده با بهتر بگویم چند تا از بهترین بازیکن‌های لیگ برتر را به خدمت بگیریم که خداراشکر خیلی به بهتر شدن شرایط تیم کمک کردند. به جرات میتوانم بگویم گل‌گهر با توجه به پتانسیل، زیرساخت، کادرفنی و امکاناتی که دارد اگر سقوط کند به ضرر فوتبال ایران است. چون گل‌گهر تیمی است که سرمایه‌اش تمام شدنی نیست. باید در لیگ برتربماند تا بتواند به فوتبال ایران کمک کند شک نکنید اگر امسال در لیگ برتر بمانیم سال دیگر  پدیده لیگ خواهیم بود.

ابراهیمی در خصوص عملکرد خوبش و گلزنی در دیدار مقابل استقلال گفت: خداراشکر امسال شرایطم خیلی خوبی دارم و تمریناتم را به طور منظم و بسیار حرفه‌ای دنبال میکنم. روز قبل از بازی در تمرینات با شاکری و منشا شوخی کردم و گفتم که شک نکنید من فردا گلزنی میکنم و آنها هم خندیدند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد و از اینکه گلزنی‌ام با پیروزی خانگی تیم آن هم در یک دیدار حساس رقم خورد بسیار خوشحال هستم و دوست دارم که این گل را به روح بلند سردار پرافتخار اسلام و ایران "شهید حاج قاسم سلیمانی" تقدیم کنم.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: متاسفانه داور بازی کمی به نفع استقلال سوت میزد، درست است که ما گلگهر هستیم و حریف یک تیم بسیار بزرگ ولی این موضوع نباید در قضاوت داور تاثیری داشته باشد. متاسفانه داور با تصمیمات اشتباه بازیکنان ما را عصبی کرده بود دو مربی تیم مارا که بسیار ساکت‌اند و اصلا اهل اعتراض نیستند را هم بی‌دلیل اخراج کرد متاسفانه داور کنترل بازی از دستش خارج شده بود.

مدافع گل‌گهر در مورد تاثیر غیبت تماشاگران در بازی‌ها لیگ گفت: این یک واقعیت است که تمامی تیم‌ها برای هوادارانشان بازی میکنند. مثلا هواداران گل‌گهر سالها زجر کشیدند که بتوانند بازی تیمشان را مقابل تیم‌های بزرگ "استقلال،پرسپولیس،سپاهان،تراکتور ببینند. اگر دلیل لغو بازی‌ها پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هم باشد بهتر بود که کلا لیگ برتر تعطیل کنند نه اینکه فقط بازی‌ها را بدون تماشاگران کنند. متاسفانه دیدار امروز مقابل استقلال بدون حضور تماشاگران اصلا روح نداشت.بنظرم بهتر است یا کلا لیگ را تعطیل کنند چون بازیکنان‌ها هم انسان هستند و سلامتیشان مهم است و خانواده دارند یا اجازه دهند تماشاگران هم حضور داشته باشند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز