خبرگزاری کار ایران

شاکری: به خاطر پول گل‌گهر را انتخاب نکردم/ در شهرخودرو شرایط برای موفقیتم مهیا نبود

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۰۴۹

مهاجم گل‌گهر سیرجان معتقد است که در شهرخودرو شرایط برای موفقیتش مهیا نبوده همین موضوع باعث جدایی‌اش از این تیم شده است.

به گزارش ایلنا، یونس شاکری مهاجم سابق شهرخودرو که بیشتر زمان فوتبال حرفه‌اش را در مشهد گذرانده است در نیم فصل به گل‌گهر پیوست تا انتخاب جلالی برای نیم فصل دوم به خوبی جواب داده باشد. شاکری در 4 بازی 4 گل برای تیمش زد که مهمترین آن ها دو گلی است که برابر صنعت نفت به ثمر رساند و موجب کسب سه امتیاز کلیدی برای تیمش شد. شاکری در کنار منشا زوج خط حمله گل گهر هستند و با گلزنی هایشان می توانند این تیم را از خطر سقوط نجات دهند. او در مورد موفقیت‌های اخیرش صحبت‌های کرده است که در ادامه می‌خوانید:

*از وقتی به گل‌گهر رفته‌ای، درخشش قابل توجهی به نمایش گذاشته‌ای و تیم‌تان هم نتیجه می‌گیرد. چه اتفاقی رخ داده؟

قسمت من این بوده که ضربه آخرها را بزنم اما زحمت اصلی را سایر بازیکنان می‌کشند. گل‌گهر واقعاً بازیکنان خوبی در اختیار داشت و ما که اضافه شدیم تیم تکمیل شد. نمی‌دانم چرا در نیم‌فصل اول و با حضور این بازیکنان باکیفیت، تیم چنین شرایطی را داشت. اگر دقت کنید بازی قبل را هم می‌توانستیم ببریم اما این اتفاق رخ نداد.

*چرا؟ چه شد که نبردید؟

سهل‌انگاری یا استرس برد یا مساوی باعث شد گل بخوریم. مقابل نفت‌آبادان هم یک بر صفر جلو بودیم که داور برای آنها پنالتی گرفت. نمی‌دانم درست بود یا نه اما گل تساوی را خوردیم و همه فکر کردند کار ما تمام شده. نفت سوار بازی بود و برای کسب پیروزی حمله می‌کرد اما در نهایت گل دوم را زدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

 *گل دقایق پایانی لذتبخش است؟

خیلی بیشتر از گل‌هایی که در اواسط بازی به ثمر می‌رسد. بخصوص وقتی که این گل امتیازی را به حساب تیمت واریز می‌کند. من فصل قبل هم سه، چهار گل در دقیقه 90 زدم و خدا را شکر در گل‌گهر هم این اتفاق رخ داد.

 *یعنی دقیقه 90 را باید بگوییم یونس تایم؟

نمی‌دانم اما من سبک بازی‌ام طوری است که تا آخرین لحظه می‌جنگم و هرگز ناامید نمی‌شوم. شاید آن لحظه همه فکر کنند که بازی تمام شده اما من چنین نظری ندارم و تلاش می‌کنم گل بزنم.

*در چهار بازی چهار گل زده‌ای و فکر می‌کنم آمار تو بهتر از نیم‌فصل اول است. چه اتفاقی برایت افتاده که درخشش ویژه‌ای را آغاز کرده‌ای؟

شاید در شهر خودرو به دلیل نزدیکی به خانواده و شهرم راحت بودم اما شرایط برای موفقیت من مهیا نبود. بالاخره سبک مربیان با هم فرق می‌کند و آقایان جلالی و گل‌محمدی دو روش متفاوت دارند. در گل‌گهر بیشتر روی ارسال از کناره‌ها کار می‌کنیم که یکی از روش‌های بازی مورد علاقه من است. دیدید که سه گل را با ضربه سر زده‌ام و یکی با پا.

*اما در شهر خودرو هم گل می‌زدی اما زیاد به چشم نمی‌آمدی دلیل خاصی داشت؟

پارسال من 10 گل زدم و امین قاسمی‌نژاد هم همین تعداد گل را به ثمر رساند که انگار بیشتر به چشم آمد. گل می‌زدم اما همیشه به عنوان یک بازیکن ذخیره یا جانشین روی من حساب می‌کردند. شاید باورتان نشود که من فصل قبل کلاً 8 بار در ترکیب ثابت قرار گرفتم و 10 گل زدم. شاید دلیل این اتفاق، اعتقاد یحیی گل‌محمدی به بازی روی زمین بوده. شاید هم چون آقا یحیی به بازیکنانی اعتقاد دارد که روی زمین کار می‌کنند و دنبال حفظ توپ هستند.

*اما با همین شرایط یک فصل و نیم با گل‌محمدی کار کردی. دلیل واقعی جدایی‌ات شرایط مالی گل‌گهر بود؟

خیلی‌ها این را می‌گویند اما باور کنید به خاطر پول، گل‌گهر را انتخاب نکردم. من به آقا یحیی گفتم می‌دانم می‌خواهید مهاجم بیاورید اما من می‌مانم و مثل قبل می‌جنگم. او گفت من مهاجم می‌خرم و اگر خواستی جدا شوی هم مانع‌ات نمی‌شوم. این حرف یعنی اینکه تو را نمی‌خواهم. درست مانند سروش رفیعی که همین صحبت را با او انجام دادند و در نهایت هم به سپاهان رفت. شاید همان ابتدا از این اتفاق ناراحت شده باشم اما الان راضی هستم.

*در گل‌گهر روی تو به عنوان مهاجم اصلی حساب می‌کنند و گل هم می‌زنی. حتماً به همین دلیل از این انتقال رضایت کامل داری؟

صد درصد همینطور است. روز اولی که به سیرجان رفتم تا قرارداد ببندم، گفتند شما را جذب می‌کنیم تا در لیگ بمانیم. خدا را شکر تا الان 30 درصد راه را رفته‌ام و به اعتماد مدیران و کادر فنی گل‌گهر جواب مثبت داده‌ام. امیدوارم از این بعد هم اوضاع همینطور باشد.

 *حتماً به کسب عنوان آقای گلی هم فکر می‌کنی؟

شاید قبل از این فکر نمی‌کردم اما الان واقعاً فکر می‌کنم. چون فقط سه گل با صدر جدول اختلاف دارم و فوتبال هم غیر قابل پیش‌بینی است. شاید در یک بازی هت‌تریک کنم و به صدر جدول برسم.

 *گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند؟

مطمئن باشید می‌مانیم. کادر فنی و مدیریت قوی داریم و بازیکنان هم از جان خود مایه می‌گذارند تا به موفقیت برسیم. نمونه‌اش مهرداد عبدی که مقابل نفت‌آبادان گونه‌اش شکست اما دست از تلاش برنداشت. بچه‌های ما برای کسب سه امتیاز جان می‌دهند و همین یکی از عوامل موفقیت گل‌گهر است.

 *قراردادت تا پایان فصل است. در گل‌گهر می‌مانی؟

از حضور در گل‌گهر خیلی راضی‌ام و باید تا انتهای فصل پیش برویم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز