خبرگزاری کار ایران

مصلح: مسئولان به وضعیت مردم گیلان رسیدگی کنند / امیدوارم عدم رسیدگی بیشتر از این ما را غمگین نکند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۵۹۱

مدافع تیم سپاهان اصفهان گفت: متاسفانه اتفاقاتی که رخ داده باعث تاثر و افسوس است و شنیدم که بارش برف کشته برجای گذاشته است. امیدواریم که شهر خودم، رودبار و همینطور مردم گیلان به زودی از این مشکل رهایی پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، بارش برف شدید دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در شهر رشت سبب بروز مشکل و بحران، انسداد راه‌ها وشکستگی درختان، آسیب به شبکه و قطعی برق در این شهر شد.

استان گیلان بیش از دیگر استان‌ها درگیر برف و کولاک بوده و تردد خودروها در جاده‌ها با مشکلات جدی روبه‌رو شده است. گزارش شده که در برخی از مسیرها تا حدود یک متر و ۲۰ سانتی‌متر بارش برف وجود داشته است. 

شایان مصلح، مدافع گیلانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که به همراه طلایی پوشان برای شرکت در مسابقات هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به کشور امارات سفر کرده بود در واکنش به بارش بی سابقه برف در استان گیلان به خبرنگار ایلنا گفت: "ما برای دیدار مقابل العین امارات در این کشور حضور داشتیم و به تازگی به قطر سفر کرده‌ایم که متوجه شدم در گیلان اتفاقات ناگواری افتاده است. متاسفانه اخباری که به دست ما رسیده است، خوب نیست و تصاویری که در ابتدا دیدم باعث خوشحالی شد و بارش برف در زمستان یک نعمت الهی است."

طی روز سه‌شنبه برق ۲۴۰ هزار مشترک در استان گیلان قطع شده بوده که این قطعی تا روز گذشته برای ۱۵۰ هزار مشترک وجود داشت. مدیریت پیامدهای ناشی از بارش شدید برف به‌خصوص در گیلان انتقادهای وسیعی در پی داشته است.

بنابرگزارش‌ها حداقل ۸ شهروند گیلانی طی بارش سنگین برف جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۸۰ مصدوم هم برجای مانده‌اند. بارش شدید برف که از شامگاه یکشنبه در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شدبه غیر از قطعی آب، قطعی برق را هم به دنبال داشت و آزاد راه رشت - قزوین و برخی دیگر از جاده‌های اصلی و روستایی هم مسدود شده بودند.

عصر چهارشنبه همچنین یک زلزله ۴.۵ ریشتری شهر احمد سرگوراب در شهرستان شفت را لرزاند اما این زلزله تلفات جانی نداشت.

مصلح ادامه داد: "اما متاسفانه اتفاقاتی که رخ داده باعث تاثر و افسوس است و شنیدم که بارش برف کشته برجای گذاشته است. امیدواریم که شهر خودم، رودبار و همینطور مردم گیلان به زودی از این مشکل رهایی پیدا کنند. ما فوتبالیست‌ها نه شناختی از سیاست داریم و فقط یک ورزشکار هستیم اما کسانی که مسئولیت دارند و خودشان را در قبال مردم مسئول می‌دانند سعی کنند که بهترین نحو به مردم رسیدگی کنند. امیدوارم که هرچه زودتر برطرف شود تا اتفاقات ناگوارتری رخ ندهد چرا که مطلع شدم حتی برق و گاز هم قطع شده است. خبر زلزله هم بیشتر ما را ترساند و باعث شد تا با خانواده‌ام تماس بگیرم و احوالشان را جویا شوم. در شهر به نظرم وضعیت مردم بهتر است اما در روستاها شرایط سخت‌تر است. امیدوارم که این اتفاق زودتر بیفتد تا عدم رسیدگی بیشتر از این ما را غمگین نکند."

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز