خبرگزاری کار ایران

فعالیت بیش از 1200 ایستگاه ورزش شهروندی در مناطق 22 گانه تهران/ توسعه بیش از پیش ورزش همگانی با فعالیت ایستگاه‌های ورزش شهروندی

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۵۹۹

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از فعالیت بیش از یکهزار و ۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی در مناطق ۲۲ گانه پایتخت خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت ها برای توسعه ورزش همگانی استفاده می کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران، "مجید رباطی" با اعلام این خبر اظهار داشت: توسعه ورزش همگانی مهم ترین و بزرگترین رسالت تعریف شده سازمان ورزش شهرداری بوده و ایستگاه های ورزش شهروندی که به صورت روزانه در مناطق 22 گانه برپا می شود، یکی از ابزارهای دستیابی به این هدف به شمار می رود.

وی تصریح کرد: حفظ وارتقای سطح سلامت شهروندان، دستیابی به نشاط اجتماعی و تقویت هنجارها، ازجمله مهم ترین دستاوردهای توسعه ورزش همگانی و شهروندی است و بر این اساس حضور شهروندان در ایستگاه های ورزشی مناطق 22 گانه؛ موجی از نشاط و شادابی را به جامعه تزریق می کند.

رباطی با بیان اینکه ایستگاههای ورزش شهروندی نقش مهمی در توسعه ورزش همگانی پایتخت داشته است، یادآورشد: شهروندان تهرانی با حضور در بوستان ها، اماکن ورزشی، سرای محلات و هر نقطه ای که قابلیت برپایی ایستگاه تندرستی را دارد، ساعتی را تحت نظر مربیان کارآزموده و مجرب سازمان ورزش، به ورزش و تفریح می گذرانند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به پراکنش ایستگاههای تندرستی در مناطق تهران تأکید کرد: تعداد این ایستگاه ها درهمه مناطق متفاوت است که با توجه به استقبال شهروندان شمار آنها تغییر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز