خبرگزاری کار ایران

با جدایی فرکی؛

گزینه‌های نهایی هدایت پیکان مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۴۱

تیم فوتبال پیکان تهران طی هفته جاری سرمربی جدیدش را معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین فرکی روز گذشته با حضور در باشگاه پیکان برای پایان همکاری با این تیم با مسئولان باشگاه دیدار کرد و طی توافقی دوطرفه از این تیم جدا شد. فرکی پس از شکست مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به صورت شفاهی از سمت خود استعفا کرده بود که در نهایت روز گذشته مورد تایید باشگاه قرار گرفت.

پس از کسب یک امتیاز از 9 دیدار اخیر تیم پیکان تهران در رده چهاردهم جدول رده بندی ایستاده و از 18 دیدار لیگ نوزدهم تنها 13 امتیاز کسب کرده است تا با قعر جدول تنها سه امتیاز اختلاف داشته باشد. وضعیت تیم پیکان هیات مدیره و مسئولان باشگاه را به این تصمیم واداشته که بدون اتلاف وقت برای نیمکت این تیم تصمیم گیری کنند.

از روز گذشته گزینه‌های هدایت تیم فوتبال پیکان مورد بررسی قرار گرفته است و سه سرمربی که سابقه حضور در لیگ ایران را داشته‌اند به نیمکت این تیم و جانشین حسین فرکی نزدیک‌تر از سایر گزینه‌های هستند.

عبدالله ویسی

سرمربی سابق تیم‌های استقلال خوزستان، صبای قم، نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان در لیگ نوزدهم با تیم شاهین شهرداری بوشهر فعالیتش را آغاز کرده بود. ویسی که به همراه این تیم از لیگ دسته اول جواز صعود را به دست آورده بود تنها 6 هفته روی نیمکت این تیم دوام آورد و سپس به دلیل مشکلات متعدد این تیم را ترک کرد. ویسی پس از ترک تیم شاهین هدایت تیم دیگری را به دست نگرفت و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم به پیشنهادهایش پاسخ مثبت نداد. ویسی پیش از این طی یک فصل هدایت تیم پیکان تهران را برعهده داشت  که در23 بازی، به آمار 11 باخت، 5 برد و 6 تساوی دست پیدا کرده بود.

علیرضا مرزبان

سرمربی سابق نفت مسجد سلیمان طی یک فصل دوری از فوتبال ایران و حضور در آلمان بعید به نظر می‌رسد به ایران برگردد اما او هم یکی از گزینه‌های نهایی هیات مدیره باشگاه پیکان است. سرمربی سابق تیم‌های پدیده مشهد، خونه به خونه، سیاه جامگان و شهرداری ماهشهر هم طی یک فصل هدایت تیم پیکان را در دست داشته است. او با جدایی از شهرخوردو به تیم پیکان پیوست و طی 33 بازی رسمی با باشگاه پیکان همکاری داشت. مرزبان طی این مدت به 8 پیروزی، 15 تساوی و 10 باخت دست یافته بود.

علیرضا منصوریان

منصوریان در مقایسه با دو سرمربی دیگر هدایت پیکان را قبلا تجربه نکرده بود اما حضور در تیم‌های سرشناسی همانند نفت تهران، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان را در دوران مربیگری خود تجربه کرده است. این سرمربی 48 ساله با فرا رسیدن زمستان تیم ذوب آهن را که به قعر جدول رده بندی نزدیک می‌شد ترک کرد و اکنون گزینه پیکان است. پس از 38 مسابقه‌ای که منصوریان در ذوب آهن تجربه کرد او به 13برد، 15 تساوی و  10 شکست رسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز