خبرگزاری کار ایران

ویسی: رضاییان را مدافع کردم و لژیونر شد / در هر پست دو بازیکن می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۸۵۲

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت: در زمین خودمان نیازی نیست که تغییر زیادی بدهیم شاید یک بازیکن جوان را به میدان بفرستیم ولی امیدوارم اتفاقات بازی با سپاهان رخ ندهد.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدرا با پیکان تهران گفت:‌ ما محکوم به برد هستیم زیرا میزبان هستیم و مقابل تماشاگران مان با تمام وجود و تمرکز بالا بازی کنیم. امیدوارم تماشاگران بیایند و حمایت کنند و با یک برد شیرین از میدان خارج شویم. 

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در مورد کادر فنی‌اش گفت: مهرداد کریمیان دستیار اول است و یک مربی دیگر هم باید به تیم اضافه شود که هنوز این مربی نیامده است. البته ما مربیان بدنساز و دروازه بانی هم داریم.

وی در مورد بودجه باشگاه عنوان کرد.: برنامه ای به باشگاه دادیم و اول تلاش برای کسب سهمیه آسیا با بودجه 17 میلیارد تومانی اما اکنون بودجه ما 8 میلیارد و با تمامی کادر به 10 میلیارد تومان رسید. شاید اگر بودجه ما 25 میلیارد تومان بود بازیکنان ما از نظر کیفی و مبلغی فرق می کرد. نگفتیم بازیکنانی گرفته‌ایم که امسال به تیم ملی می رود. بازیکنان را در حد بودجه خودمان جذب کردیم. در هر پست 2 بازیکن جذب می کنیم. هر تیم محلی هم چنین روشی را دارد. در هر پست دو بازیکن می خواهیم.

او ادامه داد: شاید یکی از این بازیکنان دو بازی کند. اگر بازیکنی در پست دیگر هم بازی کند مگر کفر می شود؟من در انزلی در یک بازی دروازه بان هم بوده ام در برخی بازی‌ها این اتفاقات رخ می دهد. اگر ماشین شما دم در باشد و سکته کنید و بمیرید یکی دیگر سوار می شود. وقتی بازیکنی مصدوم می شود باید بازیکن دیگری جایش بگذارم. بازیکنی از خیابان را که نمی توانم سرجایش بگذارم. سوال درست بپرسید تا جواب درست بدهم. سوال شما فنی نبود. وقتی بازیکن مصدوم بوده یک بازیکن دیگر جایش گذاشتم. رامین رضائیان نوک حمله بود و من او را دفاع راست گذاشتم و رفت لژیونر شد.

ویسی در مورد اینکه رضائیان گوش راست است نه دفاع راست، گفت: برای شما شاید گوش راست باشد نه دفاع راست.

وی ادامه داد: با دو باخت هیچ تیمی سقوط نمی کند و با 10 برد هم هیچ تیمی قهرمان نمی شود. من تجربه 5 باخت متوالی هم داشته ام و تجربه چند هفته نباختن را هم دارم. گاهی همه چیز عالی است ولی یک اتفاق بد رخ می دهد. رئال مادرید 3 بر صفر جلو بود اما یکباره 3 بر 2 شد بقیه اش را ندیدم و آمدم به نشست به هر حال گاهی اتفاق های بد و خوب رخ می دهد. من و همکارانم حریف را آنالیز می کنیم نه فقط من تمام مربیان تیم های لیگ برتری چنین می کنند ولی باید دید گاهی بازیکن می تواند دستورات را اجرا کند.

سرمربی شاهین در مورد بازی با سپاهان گفت: ما در بازی قبل با سپاهان خیلی وا دادیم و در نهایت 10 نفره شدیم و مجبور به تغییر سیستم شدیم. نیمه دوم خوب بودیم. در زمین خودمان نیازی نیست که تغییر زیادی بدهیم شاید یک بازیکن جوان را به میدان بفرستیم ولی امیدوارم اتفاقات بازی با سپاهان رخ ندهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز