خبرگزاری کار ایران

یحیی پیروز هشتمین نبرد با ویسی

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۳۸۸

با پیروزی شهرخودرو مقابل شاهین بوشهر یحیی گل محمدی موفق شد در هشتمین رویارویی با عبدالله ویسی به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یحیی گل‌محمدی در دومین بازی تیمش در ورزشگاه امام رضا امروز از هفته‌یدوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفت تا هشتمین تقابل خود با عبدالله ویسی را تجربه کند.

یحیی موفق شد تا مانند بازی قبلی مقابل پیکان با زدن دوگل و یک نمایش قابل قبول کار را در نیمه‌ی اول این دیدار تمام کند.

از نکات جالب این بازی میتوان به سریع‌ترین اخراج این فصل بازی‌های لیگ برتر با اخراج ماکسیما گلر تیم شاهین شهرداری در دقیقه10 و پارگی تور دروازه تیم شهرخودرو پس از به ثمر رسیدن تک گل شاگردان ویسی که موجب توقف چند دقیقه‌ای بازی برای ترمیم تور دروازه شد، اشاره کرد.

گل‌های برتری شاگردان یحیی را در دقیقه ششم بازی از روی نقطه پنالتی اکبر صادقی هافبک باتجربه تیم شهرخودرو و سعید صادقی مهاجم جوان این تیم در دقیقه ۴۰ این دیدار به ثمر رساندند.

یحیی با تیم‌های تحت هدایتش تابحال هشت بار مقابل تیم‌های عبدالله ویسی قرار گرفته است که در این بین و با توجه به برتری شاگردان یحیی در بازی امشب گل‌محمدی موفق شده است تا با 3 برد و 2 تساوی و 1باخت موفق تر از ویسی عمل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز