خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ برتر

جنگ قعرنشینان بین پیکان و شاهین در بوشهر

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۱۲۹

تیم‌های پیکان تهران و شاهین شهرداری بوشهر در هفته سوم مسابقات لیگ برتر مقابل هم مصاف می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچبو مسابقات هفته سوم لیگ برتر تیم شاهین شهرداری بوشهر از ساعت 19:45 میزبان تیم پیکان تهران است. این دو تیم برخلاف نمایش مناسبی که در هفته‌های گذشته داشته‌اند در کسب امتیاز ناکام بوده‌اند.

تیم پیکان با هدایت حسین فرکی در هفته اول مقابل تیم شهرخودرو با چهار گل شکست خورد و در هفته دوم هم شکست سه بر دو مقابل نساجی را تجربه کرد تا با گذشت دو هفته از مسابقات لیگ از کسب حتی یک امتیاز هم ناکام بماند.

در تیم مقابل شاهین به عنوان تیم جدید الورود لیگ برتر با توجه به تفاضل گل نسبت به پیکان در قعر جدول قرار گرفته و رتبه شانزدهم جدول را به خود اختصاص داده است. تیم جوان عبدالله ویسی هم در دو هفته گذشته برابر سپاهان و شهرخودرو، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ نوزدهم شکست خورده است.

تقابل امروز این دو تیم برای کسب حداکثر امتیاز و جبران نتایج دو هفته گذشته صورت می‌گیرد و تقابل اندیشه‌های ویسی و فرکی برای فرار از قعر جدول به یک برنده نیاز دارد. پیکان با تغییرات متعدد نسبت به فصل پیش وارد مسابقات فصل جاری شده و در طرف مقابل تیم شاهین یکی از ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز