خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

تقابل آقا معلم با شاگرد سابقش

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۱۶

دیدار امروز دو تیم سایپا و گل‌گهر سیرجان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران شاهد تقابل مربی و شاگرد سابق خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز از ساعت 15:30 تیم گل‌گهرسیرجان  در ورزشگاه امام علی(ع) میزبان تیم سایپا خواهد بود براین اساس نگاهی به تقابل مجید جلالی و ابراهیم صادقی سرمربیان این دو تیم خواهیم داشت که در ادامه خواهید خواند.

تیم گل‌گهرسیرجان که در ابتدای فصل موفق شد با هدایت بگوویچ به لیگ برتر صعود کند در ادامه به دلیل کسب نتایج ضعیف مجبور به برکناری مربی کرواتش شد هدایت این تیم را به مجید جلالی سپرد.

جلالی از ابتدای قبول مسئولیت این تیم درلیگ نوزدهم توانست در 9 بازی با 4 مساوی،5 باخت، 3 گل زده، 9 گل خورده، آمار نه چندان جالبی را از خود به ثبت برساند. گل‌گهر موفق شد در آخرین دیدار نیم فصل اولش مقابل ماشین سازی با گل دقیقه 50 مهرداد عبدی به برد دست پیدا کند تا بازیکنان این تیم بردن را همراه با آقا معلم تجربه کرده و نیم فصل دوم را با قدرت هرچه تمام تر شروع کنند.

امروز تیم گل‌گهر با هدایت جلالی در اولین دیدار نیم فصل دومش به مصاف سایپا می‌رود که توانسته با حضور ابراهیم صادقی سرمربی این تیم در 16 بازی 3 برد،5 مساوی و 8 باخت کسب کند، شرایط بهتری نسبت به گل‌گهر تازه صعود کرده به لیگ برتر داشته باشد در جدول داشته باشد.

نکته جالب در خصوص این دیدار تقابل سرمربیان دو تیم با یکدیگر است. چرا که  مجید جلالی در فاصله سال‌های 93 تا 95 یعنی در لیگ چهاردهم و پانزدهم هدایت تیم سایپا را به عهده داشت که ابراهیم صادقی کاپیتان آن بوده است می‌توان این دیدار امروز را به نوعی تقابل معلم و شاگرد سابق محسوب کرد.

 باید منتظر ماند و دید که در دیدار امروز این دو تیم چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز