خبرگزاری کار ایران

چهل سال اختلاف میان نیمکت دو تیم؛

تقابل جوان‌ترین و مسن‌ترین مربیان لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۸۰۸

اولین تقابل ابراهیم صادقی و بگوویچ در لیگ نوزدهم جمعه و به میزبانی تیم سایپا برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وینگو بگوویچ به عنوان مسن‌ترین مربی حال حاضر فوتبال ایران در بازی روز جمعه تیم گل گهر در شرایطی به مصاف سایپا میرود که درشروع بازی‌ها و در اولین تجربه حضور لیگ برتری شاگردانش به مصاف تیم نساجی مازندران رفت با وجود انگیزه و تلاش بسیار زیاد شاگردانش در نهایت با کسب تساوی 1-1 متوقف شد. در مقابل اما ابراهیم صادقی به عنوان جوان‌ترین سرمربی حال حاضر لیگ برتر توانست تا تیم علیرضا منصوریان را به نتیجه 2-3 شکست دهد تا با یک نمایش عالی و کسب برد بتواند لیگ نوزدهم را با روحیه بالا و کسب نتیجه عالی استارت بزند. تا اولین بازی این دو سرمربی جوان و مسن لیگ برتر اینبار جذاب‌تر از همیشه باشد.

شاگردان بگوویچ دربازی اول خود مقابل تیم نساجی مازندران به دلیل استرس بسیار زیاد و بی‌تجربگی چند نفر از بازیکنان جوان گل گهر با وجود در اختیار داشتن امتیاز میزبانی نتوانست تا مقابل شاگردان مهاجری به برد دست پیدا کند و در نهایت و برای شروع به کسب نتیجه مساوی بسنده کرد.

ابراهیم صادقی دراولین تجربه خود در قامت سرمربی روی نیمکت باشگاه سایپا موفق شد تا در دیدار نخست تیمش مقابل ذوب آهن منصوریان قرار بگیرد و بازی واگذار کرده را در دقایق پایانی به با نتیجه 2-3 به نفع تیمش تغییر دهد.

بگوویچ به عنوان یک مربی باتجربه تابحال با تیم‌های تحت هدایت خود 7 بار به مصاف تیم سایپا رفته است که صادقی در هیچکدام از این بازی‌های موفق  به گل زنی نشده است.د مجموع این دیدارها تیم سایپا در مصاف با بگوویچ توانسته 4 برد- 2 باخت و 1 تساوی به دست آورد.حالا باید منتظر ماند و دید هشتمین تقابل این دونفر اینبار به سود چه کسی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز