خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره به مسائل استقلال بیشتر ورود کند

استراماچونی مگر نمی‌دانست ایران درگیر تحریم است؟ / بعنوان عضو کمیته از سرپرستی همدانی خبر ندارم!

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۱۵

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال نسبت به حضور همدانی به عنوان سرپرست واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است تا زمانی که تیم به شرایط ایده‌آل نرسد انتظار نتیجه نگرفتن از تیم وجود دارد البته که تا آن زمان امتیازات زیادی از دست رفته است با وی در خصوص شرایط استقلال، انتخاب همدانی به عنوان سرپرست  به صحبت پرداختیم.

استقلال بعد از هفته‌ها مقابل ماشین‌سازی شکست خورد؟

واقعا چه بگویم از تیمی که سه هفته است سرمربی را بالاسر خود نمی‌بیند چه انتظاری دارید باز شانس آوردیم که مقابل شاهین شهرداری بوشهر پیروز شدیم از مسئولین استقلال که البته نمی‌دانم چه کسی در این بین مسئولیت‌پذیرتر است می‌خواهم هر چه زودتر شرایط تیم را بهبود ببخشند.

اما در بین خیلی‌ها هم حق را به استراماچونی بابت طلبش می‌دهند؟

درست است بالاخره او هم حقش را می‌خواهد اما من از او یک سوال دارم او نمی‌دانست که در کشور ما تحریم‌هایی وجود دارد و ممکن است پولش دیر و زود شود. در ثانی او که از راه دور استقلال را کنترل می‌کند ترکیبش را می‌چیند و حتی تعویض‌ها را دستور دهد می‌توانست دستیارانش را در تهران نگه دارد تا تیم پنج امتیاز حساس از دست ندهد اگر آخر فصل همین پنج امتیاز باعث شد استقلال قهرمان نشود چه کسی پاسخگو است.

علی فتح‌اله زاده هم به عنوان عضو هیات مدیره استقلال انتخاب شد؟

خدا را شکر حداقل یک تصمیم خوب در این باشگاه گرفته شد فتح‌اله زاده آدم باکارنامه‌داری است و می‌تواند استقلال را از این شرایط نجات دهد به نظرم هر چه زودتر باید وی را به عنوان مدیرعامل تیم انتخاب کنند تا تیم را سروسامان ببخشد.

ستار همدانی هم به جای جواد زرینچه سرپرست تیم شد؟

ما که عضو کمیته پیشکسوتان استقلال هستیم از خبرها خواندیم که ایشان سرپرست استقلال شده است فکر می‌کنم در این بین احترام کمیته پیشکسوتان نگه داشته نشد زیرا کاش حداقل به ما می‌گفتند که قرار است همدانی به عنوان سرپرست انتخاب شود. در ضمن وقتی زرینچه به عنوان سرپرست انتخاب شد به کمیته پیشکسوتان آمد و رخصت گرفت که این کار خیلی پسندیده بود.

در رختکن هم بعد از پایان بازی درگیری‌هایی بین سرپرست استقلال و فرشید اسماعیلی به وجود آمده است؟

وقتی موضوع را شنیدم خیلی ناراحت شدم این نشان می‌دهد که تیم بزرگتر ندارد که سرپرست تیم در همان بازی اولی که مسئولیت گرفته درگیر می‌شود از هیات مدیره می‌خواهم به این مسائل ورود کند چون در دراز مدت ضربه‌اش را استقلال می‌خورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز