خبرگزاری کار ایران

توافق کاپیتان سابق استقلال با سپاهان

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۳۹

پژمان منتظری در زمستان به لیگ برتر فوتبال ایران برمی‌گردد و مقصد او سپاهان اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان اصفهان برنامه‌های نقل و انتقالات زمستانی را طبق لیست امیرقلعه نویی آغاز کرده است و در ابتدای کار با مدافع اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران وارد مذاکره شد.

پژمان منتظری، کاپیتان فصل گذشته استقلال تهران پس از اینکه برای تمدید قرارداد با آبی پوشان به توافق دست نیافت مجددا لژیونر شد. او به تیم الشحانیه پیوست و مهرداد پولای همبازی شد. منتظری با گذشت کمتر از 6 ماه حضور در قطر دوباره در مسیر بازگشت به ایران قرار گرفته است.

مدافع اهوازی که قراردادش با فرا رسیدن تابستان به پایان می‌رسد با قرار گرفتن در 6 ماه پایانی قراردادش به مذاکره با تیم سپاهان اصفهان مشغول شده است. منتظری که با نظر قلعه نویی در لیست خرید قرار گرفته مذاکرات موفقی را هم پشت سر گذاشته و قرار است با فرا رسیدن تعطیلات تیم فصل لیگ ستارگان قطر به ایران سفر کند تا مذاکرات نهایی بین طرفین صورت بگیرد.

تیم الشحانیه با گذشت 10 هفته از مسابقات لیگ ستارگان قطر بدون پیروزی با 4 تساوی و 6 شکست تنها 4 امتیاز کسب کرده و در قعر جدول رده بندی لیگ 12 تیمی ایستاده است. ظاهرا نتایج ضعیف تیم الشحانیه موجب شده تا منتظری برای جدایی اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز