خبرگزاری کار ایران

مسیر عجیب قلعه نویی؛ از کمیته انضباطی تا تیم امید

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۱۵۲

این روزها که به میانه فصل نزدیک می‌شویم، دوباره بحث‌ها درباره سوگیری مقامات فدراسیون به نفع تیم‌های مختلف بالا گرفته.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرفداران هر کدام از تیم‌های بالانشین، تیم رقیب را متهم می‌کنند به داشتن رابطه خوب با فدراسیون فوتبال. بحثی که البته خود مقامات فدراسیون هم به نظر در آن بی‌تقصیر نمی‌رسند.

در هفته هشتم لیگ، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با سایپا، با به کار بردن ادبیاتی ناشایست، به منتقدانش توهین کرد. او که در آن روز از سوی برخی از طرفداران مورد انتقاد و بعضاً اهانت قرار گرفته بود، در نشست خبری گفت: «اتاق فکری در بیرون از فدراسیون فوتبال تشکیل شده و علیه ما برنامه‌ریزی می‌کند. به من گفته شده فلان سکو لیدرش به فلان باشگاه منتسب است. کسانی که این حرف‌ها را روی سکوها می‌زنند، هم لقمه‌شان و هم نطفه‌شان مشکل دارد. امیدوارم به زودی متوجه شوند چه کسی پدرشان است!»

این صحبت‌های سخیف تعجب خیلی‌ها را برانگیخت و همه منتظر بودند برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را با سرمربی سپاهان ببینند. کمیته‌ای که در ابتدای لیگ مربیان فوتبال را به خاطر یک انتقاد محترمانه از داوران به فدراسیون فوتبال فرا می‌خواند در کمال تعجب در قبال این حرف‌ها، واکنش خاصی نشان نداد و این کمیته اخلاق بود که به ماجرا واکنش نشان داد و امیر قلعه‌نویی را فراخواند. با این همه، بعد از 50 روز از آن نشست خبری، هنوز هیچ برخوردی با سرمربی سپاهان نشده است و او اخیراً با حرف‌هایش حاشیه‌های دیگری را هم در کنفرانس‌های خبری مطرح کرده. در مشهد پسر خودش و یک چهره نه‌چندان خوشنام را بدون داشتن آی‌دی‌کارت به داخل نشست برد و این هفته در اصفهان با یادآوری ماجرای هفته پیش در مشهد گفت: «معلوم نیست تراول گرفته بودند یا ناهار».

مسیر عجیب قلعه نویی؛ از کمیته انضباطی تا تیم امید

قلعه‌نویی که ظاهراً حاشیه امن پیدا کرده، اخیراً درباره بازی جام حذفی مقابل استقلال که همزمان شده با بازی‌های تیم ملی امید هم گفته: «ما آماده همکاری با تیم امید هستیم اما سازمان لیگ هم شرایط را درک کند و بازی‌های پیش‌رو را به تعویق بیندازد تا تیم امید تمامی نفرات خودش را در اختیار داشته باشد.»

این در حالی است که فدراسیون پیش از این گفته بود که هیچ تیمی حق ندارد بازیکنانش را در اختیار تیم امید نگذارد و تنها در صورتی که یک تیم 3 بازیکن در اردو داشته باشد، بازی‌هایش برگزار نخواهد شد. آیا سپاهان در اردوی پیش‌روی تیم ملی 3 بازیکن خواهد داشت؟ و سؤال مهم‌تر اینکه آیا فدراسیون قانون را برای همه تیم‌ها از جمله استقلال و سپاهان به صورت یکسان اجرا می‌کند یا یک حاشیه به حاشیه‌های بی‌شمار فوتبال ایران اضافه می‌شود؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز