خبرگزاری کار ایران

جنجال قلعه نویی در نشست خبری؛ جلوی دهان ژنرال را گرفتند!

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۶۷۱

سرمربی سپاهان اصفهان نشست خبری جنجالی را پس از دیدار برابر شهرخودرو سپری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان اصفهان در بازی مقابل شهرخودرو به میزبانی ورزشگاه امام رضا مشهد با نتیجه یک بر یک متوقف شد و به کسب یک امتیاز بسنده کرد. 

این مسابقه البته در حالی با تساوی به پایان رسید که بازیکنان شهرخودرو و یحیی گل محمدی مدعی بودند در این بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی برای آنها اعلام نشده است و با اعلام آنها می‌توانستند برنده این مسابقه باشند. قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم میهمان اولین سرمربی بود که در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه امام رضا باید به سوال خبرنگاران پاسخ می‌داد.

سرمربی سپاهان که در ابتدا با اشتباهات داوری به سود تیمش مواجه شد عصبانی شد و بحث بزرگی بین او و خبرنگار مشهدی شکل گرفت. قلعه نویی چند ثانیه بعد از متشنج شدن فضای نشست خبری به همراه یکی از چهره‌های شناخته شده در کنار تیم پرسپولیس که چندین بار باعث ایجاد شایعات بزرگ در این باشگاه شده بود قصد داشت نشست خبری را نیمه کاره رها کند.

قلعه نویی به همراه شخص مذکور و پسرش در حال ترک کنفرانس خبری بود که با اعتراض شدید خبرنگاران رو به رو شد. قلعه نویی در واکنش به این اعتراض‌ها کنترلش را از دست داد و در حالیکه تصمیم داشت با لحن بدی به آنها پاسخ بدهد دستش را روی دهانش گرفت و بعد از چند ثانیه به سالن کنفرانس خبری بازگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز