خبرگزاری کار ایران

صلصالی: بدشانسی، استرس و اشتباهات داوری امتیازات زیادی از ذوب آهن گرفته است/ هواداران تحمل کنند تیم را درست می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۱۶

مربی جدید ذوب آهن از اضافه شدنش به کادرفنی تیم و همچنین مشکلات این تیم صحبت کرد.

محمد صلصالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص انتخابش به عنوان عضو جدید کادرفنی ذوب آهن اظهار داشت: طی صحبتی که با منصوریان داشتم قرار بر این شد که به عنوان عضو جدید کادرفنی در خدمت ذوب آهن باشم و به تیم اضافه شوم و آقای محمدی مدیرعامل باشگاه هم این پیشنهاد را پذیرفت. قرار بود روز گذشته به تمرینات بروم و معارفه شوم ولی به دلیل تعطیلی تمرینات به امروز موکول شد و در جلسه عصر امروز برای اولین بار در تمرینات حاضر خواهم شد.

وی در مورد نتایج اخیر ذوب آهن و اینکه فکر می‌کند مشکل تیم از کجاست، گفت: من از بیرون نمی‌توانم بگویم مشکل چیست. باید چند جلسه در تمرینات حاضر شوم و از نزدیک تیم را ببینم تا بتوانم در مورد مشکلات تیم نظر بدهم ولی فکر می‌کنم مشکل جدی وجود نداشته باشد چرا که بازیکنان تیم همان نفرات فصل گذشته هستند و چند بازیکن خوب هم اضافه شدند و وقتی با همین نفرات تیم قبلاً نتیجه گرفته یعنی مشکل فنی وجود ندارد و فکر می‌کنم مسائل روحی و روانی و استرس باخت باعث شده تیم در چنین شرایطی قرار بگیرد. البته ذوب آهن بدشانس هم بوده و در بازی‌های قبلی اگر دقت کرده باشید تیم خوب بازی کرده ولی هم بدشانس بوده و هم از اشتباهات داوری هم خیلی ضربه خورده است و فکر می‌کنم حدود 9-10 امتیاز از اشتباهات داوری ضربه خوردیم.

مربی ذوب آهن در مورد کمکش به ذوب آهن هم خاطرنشان کرد: من در طول مدتی که از فوتبال خداحافظی کردم دوره‌های مربیگری را گذراندم و بعد از 14-15 سال حضور در ذوب آهن به عنوان بازیکن حالا انگیزه زیادی دارم که به تیمم کمک کنم و هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد.

صلصالی در مورد اینکه عملکرد ذوب آهن در نقل و انتقالات را یکی از عوامل نتایج ضعیف این تیم می‌دانند توضیح داد: درست است بازیکنان بزرگی مثل رشید مظاهری و محمدرضا حسینی از تیم جدا شدند ولی بازیکنان خوب دیگری در تیم هستند و محمدرضا خلعتبری از مصدومیت رها شده و 3 بازیکن سرباز به تیم برگشتند و فکر نمی‌کنم از لحاظ نفری مشکل داشته باشیم.

وی در مورد اینکه دیدارهای باقی مانده ذوب آهن تا پایان نیم فصل سخت هستند هم گفت: در لیگ امسال بازی آسان نداریم و قدرت تیم‌ها به هم نزدیک شده است و ما هم در این شرایط باید به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنیم و بدانیم چاره‌ای جز بردن و پیروزی نداریم و با انگیزه و تمام قوا به میدان برویم تا به امید خدا نتیجه بگیریم.

مربی ذوب آهن در مورد اینکه پیش از این هم سابقه داشته ذوب آهن در نیم فصل اول خوب نتیجه نگیرد ولی در نیم فصل دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد خاطرنشان کرد: بله چند بار در فصل‌های اخیر شاهد این موضوع بودیم و این را هم در نظر بگیرید که شرایط تیم از نیم فصل دوم خوب شده ولی ما هنوز تا نیم فصل هم 5 بازی داریم و فرصت بیشتری برای جبران در اختیار داریم.

صلصالی در مورد ناراحتی شدید هواداران از نتایج تیم هم گفت: هواداران صاحبان اصلی تیم و یار دوازدهم هستند و هر چه بگویند حق دارند ولی از آنها خواهش می‌کنم کمی صبر کنند و تحمل داشته باشند و فرصت دهند تا شرایط تیم را درست کنیم. منصوریان فصل گذشته نتایج خوبی با ذوب آهن گرفته و انتظارات را از خودش بالا برده است ولی ما می‌توانیم از این شرایط خارج شویم و به روزهای خوب برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز