خبرگزاری کار ایران

شروط ابقای منصوریان در ذوب آهن؛ کسب 12 امتیاز از 5 بازی بعدی

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۵۱

منصوریان برای گذراندن دوران ابقای مشروط خود روی نیمکت ذوب آهن کار سختی در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تداوم نتایج ضعیف ذوب آهن در رقابت‌های لیگ برتر با شکست مقابل ماشین‌سازی و البته اولتیماتومی که پیش از این مدیران باشگاه به منصوریان داده بودند باعث شد بحث تغییرات در کادرفنی این تیم در روزهای گذشته جدی‌تر از هر زمان دیگری مطرح شود و هیات مدیره در جلسه‌ای طولانی و 5 ساعته با سرمربی تیم در نهایت تصمیم به ابقای موقت و مشروط او گرفته و حالا منصوریان برای باقی ماندن روی نیمکت تیمش در نیم فصل دوم و حتی به پایان رساندن نیم فصل نخست در این تیم کار سختی در پیش دارد. شرایط هیات مدیره برای سرمربی ذوب آهن به شرح زیر است:

ذوب آهن باید در 5 بازی آینده و با از 15 امتیاز ممکن حداقل 12 امتیاز کسب کند. ذوبی‌ها در این 5 بازی به مصاف فولاد، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس، نساجی و گل‌گهر خواهند رفت. طبق توافق صورت گرفته در صورتی که ذوب آهن نتایجی ضعیف‌تر از این بگیرد، قرارداد منصوریان در شرایطی فسخ خواهد شد که او نمی‌تواند ادعایی بابت مابقی حق و حقوق خودش داشته باشد.

همچنین در صورتی که قرار بر ادامه همکاری منصوریان با ذوب آهن در نیم فصل دوم شود باید بازیکنانی در پنجره زمستانی به تیم اضافه شوند و چند نفر هم جدا خواند شد.

در پایان مقرر شد 10 درصد از قرارداد کادرفنی و بازیکنان به عنوان جریمه نتایج ضعیف کسر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز