خبرگزاری کار ایران

فجرسپاسی یکی از بهترین تیم‌های لیگ دسته اول است

اکبرپور:استقلال در فاز حمله شرایط خوبی ندارد/ تبریزی از نظر روحی افت کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۵۳۷

مهاجم سابق استقلال می گوید این تیم در خط هافبک و مهاجم مشکل دارد

به گزارش ایلنا،علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال معتقد است تبریزی هنوز نتوانسته شرایط خوب گذشته‌اش را تکرار کند و نیاز به زمان دارد. با اکبرپور در خصوص شرایط این روزهای آبی‌ها به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال را دنبال می‌کنید؟

به عنوان بازیکن قدیمی استقلال شرایط این تیم را پیگیری می‌کنم. به نظر من استقلال کم کم به شرایط خوبش باز خواهد گشت. استقلال طلسم ناکامی در لیگ برتر را شکست و توانست به اولین بردش دست پیدا کند. مهمترین مسئله این است که این بردها ادامه داشته باشد زیرا برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید امتیازاتش را در نیم‌فصل اول جمع‌آوری کند.

 مشکل استقلال را در پنج هفته اول در کجا دیدید؟

باید قبول کنیم استقلال در خط هافبک و مهاجم مشکل دارد. شش بازی انجام دادیم اما هنوز خط دفاع به هماهنگی کامل نرسیده است. استراماچونی هم هنوز ترکیب اصلی‌ و ایده‌آلش را به دست نیاورده است از طرفی باید یک هافبک بازیساز به تیم اضافه شود. در خط حمله هم مهاجمان نتوانستند بار گلزنی تیم را به دوش بکشند. بازیکنان ما در خط حمله در شرایط خوبی به سر نمی‌برند.

 چگونه استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید؟

به هر حال هر سال چند تیم مدعی قهرمانی هستند. پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتور و حتی شهرخودرو هم مدعی قهرمانی است. البته شرایط تراکتور و سپاهان از سایر تیم‌ها بهتر است.

استقلال باید فردا به مصاف فجرسپاسی برود. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

به هر حال استقلال باید جام حذفی را جدی بگیرد زیرا با چند بازی می‌توانی عنوان قهرمانی را به دست بیاوری. البته این را هم در نظر بگیریم که فجرسپاسی یکی از بهترین تیم‌های لیگ دسته اول است و در جدول هم شرایط خوبی دارد.

 هواداران هم از تبریزی رضایت ندارند؟

به نظر من تبریزی از نظر روحی افت کرده است. او در ذوب‌آهن شرایط خیلی خوبی داشت و حتی هر سال مدعی آقای گلی بود اما در استقلال نتوانسته شرایط خوب گذشته‌اش را تکرار کند. امیدوارم هواداران به تبریزی فرصت بدهند تا به شرایط خوبش بازگردد. تبریزی بداند استقلال و پرسپولیس شرایط‌شان با تیم‌های دیگر فرق می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز