خبرگزاری کار ایران

امیرحسین فتحی:

این داوری در حد لیگ و فوتبال ایران نیست/ استعفا نداده‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۶۴

مدیرعامل استقلال تهران پس از پایان بازی با گل گهر سیرجان از ضعف تیم داوری انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال بعد از ثبت اولین پیروزی این تیم در لیگ برتر برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: به همه هواداران استقلال تبریک می‌گویم. یک بازی بسیار خوب را از تیم دیدیم. البته ما راضی نیستیم! به تیم گل گهر هم تبریک می گویم چون بازی خوبی ارائه دادند.

وی افزود: متاسفانه این داوری اصلا در حد لیگ و فوتبال ما نیست. من اینجا به فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و دپارتمان داوری می‌گویم که این داوری در شان فوتبال ما نیست. داوری واقعا تعیین‌کننده بود و نباید نتیجه این می‌شد. هم در صحنه پنالتی اشتباه صورت گرفت و هم داوری سوت‌های بی‌مورد زد.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال در هفته‌های قبلی هم به داوری اعتراض کرده‌اند، گفت: تنها کاری که باشگاه می‌تواند کند، اعتراض موثر و مفید است. ما این کار را انجام دادیم و به فدراسیون مراجعه کردیم. امیدوارم تدبیر خاصی بیاندیشند تا سطح و کلاس داوری بالا برود. هم می‌توانیم فوتبال زیباتری ببینیم و هم حق تیم‌ها ضایع نمی‌شود. به هر حال من همه هواداران تبریک می‌گویم. امیدوارم از فرصت تعطیلی بتوانیم استفاده کنیم و تیم را بهتر برای مسابقات آتی اماده کنیم.

فتحی درباره اینکه استقلال با این برد از وضعیت فعلی خارج می‌شود یا خیر، عنوان کرد:همه کارشناسان معتقدند استقلال بازی‌های خوبی را ارائه کرده است. امیدواریم این روند رو به رشد باشد و همینطور ادامه‌دار باشد.

وی درباره شایعه جذب مهاجم خارجی به عنوان جانشین دیاباته گفت: مهاجمی قرار نیست جای دیاباته بیاید. او مصدوم بوده و برطرف شده و الان به مرخصی رفته و برمی‌گردد. از اول هم مهاجم دومی مدنظر سرمربی و باشگاه بود. مکاتباتی انجام دادیم و به زودی انشالله به جمع ما اضافه می‌شود.

مدیرعامل استقلال در واکنش به شایعات مربوط به استعفایش افزود: متاسفانه کسانی که آرامش استقلال را دوست ندارند، این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. من وقتی به خانه می‌روم، می‌گویند استعفا کرد! امیدوارم با کمک یکدیگر و در کنار هواداران عزیز تیم را روز به روز آماده‌تر ببینیم.

وی در خصوص پرونده سوپرجام گفت: منتظر رای cas هستیم و هنوز رایی اعلام نشده است. کسی هم از ما مدارکی نخواسته است.

فتحی درباره آخرین وضعیت پرونده پروپیچ افزود: من پیشنهاد می‌کنم با خودش و وکیلش تماس بگیرید! خبرنگاران ما بیش از ما و بیش از کمیته مجوز حرفه‌ای و حتی بیش از afc پیگیر این ماجرا هستند! ما دهها بار اعلام کردیم، فیفا رای داده که مطالبات از محل سپرده ایران در فیفا برداشت می2شود. پرونده پروپئیچ از نظر باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال ایران بسته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز