خبرگزاری کار ایران

تارتار: شرایط درست نشود در نفت مسجد سلیمان نمی‌مانم / دیگر نمی‌توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۶۸

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اعلام کرد اگر مشکلات این تیم برطرف نشود بعد از بازی با پیکان در این تیم نمی‌ماند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران گفت: ابتدا جا دارد درگذشت آقای جعفر کاشانی از اسطوره‌های پرسپولیس و هم‌چنین درگذشت آقای کلاوند از کمک داورهای جوان را تسلیت عرض کنم. بازیکنان ما تمرکز خوبی روی مسائل فنی ندارند اما به خاطر هواداران‌مان قول می‌دهیم با تمام وجود بازی کنیم.

او ادامه داد: قرار بود تا قبل از این بازی باشگاه به تعهداتش عمل کند که این اتفاق نیفتاده است. ما نماینده شهری هستیم که شهر اولین‌ها نام دارد. شهری که همه چیز از آن‌جا شروع شد اما خیلی زود همه چیز تمام شد؛ کسی به فکر آن شهر نیست.

تارتار درباره تیم پیکان گفت: آن‌ها در 3 مسابقه اخیر روند خوبی را طی کردند و این قابل احترام است. اما ما در این پنج هفته نشان داده‌ایم که از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و فردا برای برد بازی می‌کنیم. از همین جا اعلام می‌کنم که شاید این آخرین بازی بنده به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان باشد، تا وقتی که شرایط درست شود.

سرمربی نفت مسجد درخصوص وعده مدیران باشگاه اعلام کرد: باشگاه با ما بدقولی کرده است به ما گفته بودند تا پایان شهریور به تعهدات خودشان عمل می‌کنند که این اتفاق رخ نداد. من به خاطر این بدقولی‌هاست که می‌گویم دیگر به باشگاه برنمی‌گردم. همه مسئولان باشگاه، هیأت مدیره، نماینده محترم همه به من قول داده بودند که باشگاه نفت مشکل مالی نداشته باشد. اما اکنون این مشکلات وجود دارد و من دیگر نمی‌توانم با این شرایط اقتصادی در چشم بازیکنانم نگاه کنم.

تارتار  در مورد اینکه چرا تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت مشکل مالی دارند، گفت: اصلی‌ترین سرمایه کشورمان نفت است. اینکه چند شهرمان هم نفتی است. آنها با فوتبال به سمت شادی و نشاط می‌روند. هزینه برای این تیم‌های نفتی ایرادی ندارد اما این قانون است که ایراد دارد. نمی‌دانم چگونه این قانون تصویب شده است. مردم مسجدسلیمان سال‌ها در جنگ بوده‌اند. تمام عشق مردم این شهر به این تیم فوتبال است. سختی‌های زیادی کشیده‌اند. تمام عشق‌شان این است که آخر هفته بازی‌های این تیم را ببینند. هفته گذشته هم که از داشتن تماشاگر محروم بودیم و شما دیدید با چه شکل و شمایلی بازی را تماشا کردند. این ظلم در حق مردم این شهر است که سختی زیادی کشیدند. حیف است این تیم در لیگ برتر نباشد و بعد دوباره بخواهند سرمایه‌گذاری کنند و دوباره تیم را به لیگ برتر بازگردانند.

سرمربی نفت مسجد درباره مشکلات موجود در تیمش افزود: ما مربیان اصطلاحی داریم که در این گونه موارد می‌گوییم پوست‌مان کلفت شده است. آنقدر از این چیزها دیده‌ایم که عادت کرده‌ایم اما به هر حال تجربه کافی را داریم که این شرایط را پشت سر بگذاریم. سعی می‌کنیم خودمان را کنترل کنیم تا روی کارمان این گونه مشکلات تاثیر نگذارد. به بازیکنانم هم گفته‌ام اگر خدای ناکرده به خاطر مشکلات با تمرکز پایین وارد مسابقات شویم ممکن است رباط پایتان را از دست دهید و یک سال خانه نشین شوید و این می‌تواند هم امسال و هم سال آینده فوتبال‌تان را دچار مشکل کند.

تارتار در پاسخ به این سوال که انتقاد امیرقلعه نویی از سبک بازی نفت مسجد بعد از دیدار باسپاهان چه مقدار روی تمرکز او تاثیرگذار بوده گفت: سعی کردم آن مورد را فراموش کنم چون ما بازی‌های مهمتری در پیش داریم. سعی کردم روی بازی‌های آینده تیمم تمرکز کنم و دیگر به آن مسائل فکر نکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز