خبرگزاری کار ایران

اوج رقابت میان تیم‌های لیگ برتر، دسته یک و دو در جام حذفی؛

پرسپولیس در نبرد با سبزهای تبریزی/ شاگردان نصرتی به مصاف استقلال می‌روند

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۶۳۸

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز با 9 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در مرحله یک شانزدهم نهایی در حال پیگیری است و امروز 7 دیدار دیگر در این مرحله از رقابت‌ها برگزار خواهد شد.


ساعت 15:00* فجرسپاسی شیراز - فولاد خوزستان (ورزشگاه حافظیه شیراز)

داور: امیر عرب براقی- کمک ها: مهدی عالیقدر وعلی احمدی

تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که چند سالی است از سطح اول فوتبال فاصله گرفته امروز در ورزشگاه حافظیه میزبان فولاد خوزستان است. فجری‌ها که شرایط خوبی در جدول لیگ دسته اول دارند امیدوارند با استفاده از امتیاز میزبانی حریف لیگ برتری خودشان را مغلوب کرده و راهی مرحله بعد شوند ولی فولاد هم با نکونام قصد دارند با دست پر از شیراز برگردند و باید دید این نبرد دیدنی میان دو تیم جنوب غرب کشور به برتری کدام یک منجر می‌شود.


ساعت 15:30* ماشین سازی تبریز- پرسپولیس تهران (ورزشگاه بنیان دیزل تبریز)

داور: کوپال ناظمی- کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و سعید علی نژادیان

دو تیم لیگ برتری در قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی در این دوره به هم افتاده‌اند و به ناچار یکی از آنها در همین ایستگاه باید از رقابت‌ها خداحافظی کند. پرسپولیس که به نظر می‌رسید بعد از برتری در دربی تهران تا مدت‌ها شرایط خوبی داشته باشد مقابل سپاهان تن به شکست داد و حالا شاگردان کالدرون در صدد جبران مافات این بار در جام حذفی هستند. از طرفی شاگردان خطیبی هم حریف دست و پا بسته‌ای نخواهند بود و با امتیاز میزبانی این دیدار می‌توانند برای سرخپوشان دردسرساز شوند. به هر حال باید دید کدام تیم لیگ برتری در این مرحله با جام حذفی خداحافظی می‌کند.


ساعت 15:30* سردار بوکان - شهرداری ماهشهر (ورزشگاه خاتم الانبیا بوکان)

داور: ابوالفضل دوستی – کمک ها: علیرضا طاهرخانی و محمد شاکر

این بازی میان دو تیم قعر نشین جدول گروه ب لیگ دو برگزار می‌شود و از اتفاقات جالب این مرحله از رقابت‌های جام حذفی این است که از میان دو تیم لیگ دویی یک تیم به مرحله بعد صعود می‌کند و در دیداری دیگر از میان پرسپولیس و ماشین سازی لیگ برتری یک تیم حذف خواهد شد. به هر جهت دو تیم شرایط خوبی در جدول دسته دو ندارند و بازی امروز می‌تواند علاوه بر صعود یکی از آنها باعث افزایش روحیه تیمی شده و در رقابت‌های لیگ هم به کمکشان بیاید.


ساعت 16:30* خیبرخرم آباد- فولاد مبارکه سپاهان (ورزشگاه تختی خرم آباد)

داور: روح الله شریفی- کمک ها: حسن یوسفی و محمد راهی

سپاهان که توانست با برتری شیرین مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به صدر جدول لیگ برتر برگردد امروز در خرم‌آباد میهمان خیبر است و البته با تعداد زیادی از غایبین به مصاف این تیم خواهد رفت. سپاهانی‌ها علاوه بر کی‌روش استنلی، ایرانپوریان، مسلمان، سعید آقایی و شایان مصلح را هم در اختیار ندارند و البته به نظر می‌رسد فرصت خوبی برای بازی دادن به جوان‌های این تیم در دیدار امروز خواهد بود. از طرفی تیم میزبان این مسابقه با حمایت حداکثری تماشاگرانش روبرو شده و انگیزه زیادی برای حذف کردن یکی از مدعیان عنوان قهرمانی رقابت‌ها دارد.


ساعت 17:15* پارس جنوبی جم - ذوب آهن اصفهان (ورزشگاه تختی شهر جم)

داور: سیدرضا مهدوی - کمک ها:  امیرآشور ماهانی و احد سلطانی

تقابل دو تیم لیگ برتری دیگر در گام نخست آنها در جام حذفی علاوه بر جذابیت بالایی که دارد از این نظر که منجر به حذف یکی از آنها می‌شود می‌تواند اتفاق بدی برای این رقابت‌ها باشد. تقابل شاگردان کمالوند و منصوریان در جم با حذف یکی از آنها در مرحله یک شانزدهم نهایی همراه خواهد بود. آنها در هفته دوم لیگ برتر در همین ورزشگاه دیداری در لیگ برتر با هم داشتند که به تساوی صفر - صفر منجر شد.


ساعت 17:15* پیکان تهران - شهدای رزکان کرج (ورزشگاه شهدا شهر قدس)

داور: عبدالنبی پورخلف - کمک ها: ولی کاووسی وعلیرضا ممبینی

پیکان در گام نخست رقابت‌های جام حذفی در دیداری که روی کاغذ آسان به نظر می‌رسد با تیم شهدای رزکانِ لیگ دویی روبرو شده است ولی این را نباید به معنای از پیش برنده بودن شاگردان فرکی در نظر گرفت چرا که جام حذفی جام شگفتی‌ها محسوب می‌شود و فصل قبل تیمی از لیگ دو به نام داماش تا فینال رقابت‌ها پیش رفت و در یک قدمی قهرمانی قرار داشت. به هر جهت دو تیم میانه جدولی لیگ برتر و لیگ دسته دو به مصاف هم خواهند رفت.


ساعت 17:15* خوشه طلایی ساوه- شاهین بوشهر (ورزشگاه یادگار امام (ره) قم)

داور: محمدرضا تارخ - کمک ها: یعقوب حجتی و فرهاد مروجی

صدر نشین لیگ دسته اول که یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود و نزدیک‌ترین تیم به این رده از مسابقات محسوب می‌شود و از طرفی شاهین بوشهر، حریف لیگ برتری آنها در قعر جدول رده‌بندی حضور دارد و شاید بتوان گفت نزدیک‌ترین رقابت بین دو رده مختلف در این هفته از رقابت‌های جام حذفی میان این دو تیم برگزار می‌شود. این بازی که به میزبانی خوشه طلایی ساوه برگزار می‌شود در قم برگزار خواهد شد و نمی‌توان از خوشه طلایی به آن شکل به عنوان میزبان بازی‌ یاد کرد.


ساعت 17:30* استقلال ماهشهر- مس نوین کرمان (ورزشگاه  شهدا ماهشهر)

داور: هادی علی نیافر- کمک ها: مهدی معماری و ابراهیم نیک نام

تیم صدرنشین لیگ دسته دوم کشور به مصاف تیم میانه جدول این لیگ خواهد رفت و بازهم شاهد حضور یک تیم لیگ دویی در مرحله یک هشتم رقابت‌ها خواهیم بود  و باید دید کدام یک جواز حضور در این مرحله از رقابت‌ها را پیدا خواهد کرد.


ساعت 18:15* گل ریحان البرز - استقلال تهران (ورزشگاه انقلاب کرج)

داور: مهدی سیدعلی- کمک ها: علی میرزابیگی و تورج عیوض محمدی

استقلالِ استراماچونی حال و روز خوبی ندارد و نتایج ضعیف تیم باعث شده کادرفنی و بازیکنان به شدت تحت فشار قرار بگیرند و حتی گفته می‌شود بازی امروز یک اولتیماتوم برای این تیم خواهد بود. استقلال پیش از شروع فصل هم دیداری تدارکاتی با گل‌ریحان داشته و دو تیم شناختی نسبی از یکدیگر دارند و حالا با انگیزه‌های زیادی به مصاف هم خواهند رفت و باید دید کدام یک پیروز می‌شود. با توجه به فاصله نزدیک کرج تا تهران احتمالا استقبال خوبی از سوی تماشاگران استقلال را در این بازی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز