خبرگزاری کار ایران

مهاجم میلیاردی در آستانه درب خروجی باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۲۱

جونیور براندائو مهاجم برزیلی پرسپولیس با وجود تمجید کالدرون از او اما باز هم نمایش ضعیفی ارائه کرد و مثل دیدار با صنعت نفت آبادان کاری از پیش نبرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جونیور به صورت کلی اصلاً در جریان بازی نبود و قطعاً اگر قرار باشد سه بازیکن کم اثر پرسپولیس در این دربی را انتخاب کنیم یکی از آنها همین مهاجم برزیلی است که نشانی از فورواردهای قابل و حتی متوسط هموطنش که در فوتبال حوزه خلیج‌فارس سال‌هاست کار می‌کنند، ندارد.

جونیور نه موفق شد خط دفاع حریف را تحت فشار قرار دهد و از آنها توپگیری کند، نه در کارهای ترکیبی و پی‌ریزی حملات کاری از پیش برد و نه ضربه‌ای به طرف دروازه حریف داشت تا دل‌مان را خوش کند.

او در تمام زمانی که در میدان بود عملاً هیچ کار مثبتی انجام نداد تا در نهایت تعویض شود.

او نه تنها کار مثبتی برای تیمش انجام نداد بلکه یکی دو بار مانع از گلزنی سرخ‌ها شد. این مهاجم برزیلی هیچ وقت در زمان درست و جای درست نبود و هرگز نتوانست در موقعیت گلزنی قرار بگیرد.در واقع خط حمله پرسپولیس باز هم روز بدی را پشت سر گذاشت هر چند علیپور با وجود نمایش ضعیفش حداقل یک شوت خوب در این بازی زد اما جونیور هیچ کاری از پیش نبرد.

در شروع نیمه دوم نیز جونیور در شرایطی که می‌توانست با پاسی دقیق تیمش را در موقعیت عالی گلزنی قرار دهد دچار اشتباه شد تا این شانس را هم با کم دقتی و کم توانی خود از دست داده باشد.

با این نمایش اگر کالدرون به این مهاجم مقابل سپاهان بازی دهد باید در دانش فنی سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها شک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز