خبرگزاری کار ایران

وضعیت دو سرخپوش سابق مقابل این تیم؛ شایان رسید، محسن نه

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۰۱۰

دو بازیکن سابق پرسپولیس در تقابل با این تیم در هفته پنجم شرایط متفاوتی دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حساس‌ترین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بدون شک مصاف سپاهان با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

سپاهان در حال حاضر در ترکیب خود دو بازیکن سابق پرسپولیس را در اختیار دارد که در قهرمانی‌های اخیر این تیم نقش داشته‌اند. یکی از آنها محسن مسلمان است که در پایان لیگ هفدهم از این تیم جدا شد و شایان مصلح هم در پنجره تابستانی جاری پس از کنار رفتن از جمع سرخپوشان به سپاهان پیوست و حالا تقابل آنها با تیم سابقشان از موارد جالب این بازی خواهد بود.

این دو بازیکن اخیراً درگیر مصدومیت بوده و دو دیدار اخیر تیمشان را از دست داده‌اند ولی حالا برای بازی با پرسپولیس شرایط متفاوتی دارند.

از اصفهان خبر رسید که شایان مصلح با بهبود کامل مصدومیتش مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند برابر پرسپولیس به میدان برود.

از طرفی محسن مسلمان هم که درگیر مصدومیت شده بود هنوز شرایط بازی پیدا نکرده و در دیدار هفته پنجم تیمش غایب خواهد بود.

سایر مصدومان سپاهان هم محمد ایرانپوریان و حامد بحیرایی هستند که این دو نفر هم تا این لحظه شرایط بازی پیدا نکرده و بعید است به دیدار با پرسپولیس برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز