خبرگزاری کار ایران

روح الله باقری در گفتگو با ایلنا؛

استقلال نیاز به زمان دارد/امسال بهترین سال برای سرخ‌ها خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۹۲۴

روح الله باقری گفت: استقلال به واسطه تغییراتی که داشته برای برگشتن به روزهای اوجش تنها به زمان نیاز دارد.با دانش آقا گل محمدی و انگیزه بچه ها همه چیز مهیا است تا امسال بهترین سال مجموعه شهرخودرو باشد.

روح الله باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیم شهرخودرو در سه بازی اخیر این تیم اظهار داشت: شرایط بسیار خوب تیم شهرخودرو از سال گذشته و زیرنظرآقای گل محمدی اثبات شده است.خوشبختانه بازیکن های جدید هم توانستند خیلی خوب خودشان را با شرایط این تیم وفق بدهند.در بازی های نخست لیگ برترخیلی مهم است که بتوانی تمامی امتیازها را جمع کنی، خداراشکر تیم ما تا اینجا کار و از این نظرخیلی خوب عمل کرده است.امیدواریم بتوانیم با یک عملکرد خوب و یک روحیه بالا به مصاف تیم فولاد برویم،برنده بازی باشیم.

باقری درخصوص تجربه کارکردن با یحیی گل محمدی توضیح داد: جدا ازاینکه آقا گل محمدی از نظر فنی و دانشی فوتبال بسیار کاربلد وحرفه ای است.بنظرم مهمترین گزینه برای موفقیت یک سرمربی که بتواند در کار عالی و ماندگار باشد رفاقت با بازیکنان تیم ودرک کردن آنان است.این موضوع  خیلی برای رشد فوتبالی بازیکنان حائز اهمیت است و خوشبختانه آقای یحیی از این ویژگی برخورداراست. با توجه به دانش فنی و فوتبالی آقا بحیی و انگیزه تمای بچه ها بدون شک امسال یکی از بهترین سال های مجموعه تیم شهرخودرودر لیگ برتر خواهد بود.

وی درخصوص استقبال هواداران تیم شهرخودرو بعد از پیوستن او به این تیم گفت: خداراشکرنه تنها از من بلکه از تمامی بازیکنان جدیدی که به این تیم و شهر مشهد آمدند خیلی استقبال و حمایت شد.جا دارد از تمامی مردم خونگرم شهرمشهد و هوادران پرشورتیم شهرخودرو تشکر کنم. امیدوارم که بتوانیم با نتایج بسیار خوب پاسخ محبت و حمایتشان را بدهیم.

مهاجم تیم شهرخودرو در خصوص عملکرد خوبش عنوان کرد: صد درصد هر بازیکنی اهدافی برای خودش دارد و دوست دارد بتواند در تمامی بازی ها عملکرد خوبی داشته باشد،برای تیمش مثمرثمر باشد.بدون شک من هم ازاین قاعده مستثنی نیستم.برای ادامه این روند خوب خیلی انگیزه داشتم که متاسفانه با یک مصدومیت دو- سه هفته ای روبه رو شدیم که این باعث شد بازی تیمم مقابل فولاد را از دست بدهم و یک توقف کوچکی در پیش بردن هدفم که به زودی همه متوجه آن خواهد شد پیش بیاید.انشاالله در این روزهای پایانی مصدومیتم بتوانم امسال در تیم بسیار خوب شهرخودرو درخشان عمل کنم و باعث خوشحالی هواداران این تیم باشم.

بازیکن سابق تیم استقلال در خصوص بازی پلی آف تیم شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا و پیشبینی اش از موفقیت این تیم اظهارداشت: شهرخودرو فصل قبل انقدر خوب و عالی نتیجه گرفت و جزو مدعیان قهرمانی در لیگ بود که باعث شد توقع ها از او بالا برود.قطعا امسال هم همینطور خواهد بود. تمامی بازی ها چه در لیگ برتر،چه جام باشگاه های آسیا و چه جام حذفی برای ما حکم بازی های تک حذفی را دارد.مهمترین ویژگی تیم شهرخوردو یکدل و یک دست بودن تمامی بازیکنان است همه فکر و ذکر ما هم همین خواهد بود که بتوانیم هر بازی با یک عملکرد فوق العاده پیروز و سربلند از زمین خارج شویم.

روح الله باقری در خصوص هم تیمی شدن با سروش رفیعی گفت: سروش باازیکن بسیار خوبی است.هم تیم شدن با او بسیار خوب است.اما مهمترین موضوع این است که همگی ما حالا یک هدف مشترک را دنبال میکنیم که آن هم موفقیت و سربلندی تیم شهرخودرو خراسان در لیگ برتر می باشد.

وی در خصوص پیشبینی اش از بازی تیم شهرخودرو و فولاد خوزستان اظهار داشت: اولین هدف ما ادامه دادن همین روند خوب است.به امید خدا با حمایت همیشگی هواداران که ازهمینجا از تمامی آن ها میخواهم که ما را تنها نگذارند بتوانیم با نمایش خیرکننده سه امتیاز این بازی را هم تقدیمشان کنیم.

باقری در خصوص پیشبینی اش از دربی 90 توضیح داد: امیدوارم که استقلال هرچه زودتر به روزهای اوجش برگردد وبا اقتدار برنده دربی باشد.

مهاجم سابق تیم استقلال تهران در پاسخ به این سوال که استقلال این روزها خط حمله مشکل دارد و جای خالی او برای هواداران این تیم احساس می شود گفت: مهمترین موضوع نظرسرمربی تیم است.استقلال در این سال ها برعکس تیم های دیگر که اسکلتشان را حفظ کردند نزدیک به هفده - هیجده بازیکن تعویضی داشته است.ولی به این دلیل که من با بهترین بازیکنان تیم استقلال مثل مرتضی تبریزی که بیشترمواقع با اوهم اتاقی بودم و همیشه در ذوب آهن برای عنوان آقای گلی تلاش میکرد و محسن کریمی،فرشید اسماعیلی و بیشتر بازیکنان همبازی و دوست بودم.میدانم که این بچه ها الان فقط از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی ندارند اما همه آن ها بسیار کار بلد و حرفه ای هستند و استقلال به واسطه ی تغییراتی که داشته تنها به زمان احتیاج دارد تا بتواند به روزهای اوج خودش برگردد.امیدوارم که استقلال این هفته از برد در دربی به روزهای خوب گذشته اش برگردد و باعث خشنودی میلیون ها هوادارش  باشد.

وی درخصوص امیدواری اش برای دعوت شدن به تیم ملی فوتبال توسط مارک ویلموتس گفت: صد درصد در ابتدای کار برای موفقیت تیم خوب شهرخودرو و بعد از آن هم برای موفقیت ها فردی ام تلاش میکنم. بدون شک پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.امیدوارم بتوانم در رنکینگ آقای گلی،جام باشگاه های آسیا و در لیگ برتر خوش بدرخشم و در نهایت با جلب نظر از آقای ویلموتس به تیم ملی هم دعوت شوم.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز