خبرگزاری کار ایران

حسین مهربان در گفتگو با ایلنا:

بازی با ماشین‌سازی فیزیکی بود/امیدوارم روند خوبم ادامه‌دار باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۴۰

حسین مهربان گفت: دیدار مقابل ماشین‌سازی کاملا فیزیکی بود زیرا هر دو تیم برای دریافت سه امتیاز و بردن به زمین آمده بودند.امیدوارم بتوانم در بازی برگشت هم به ماشین سازی گل‌بزنم و این روند خوبم ادامه‌دار باشد.

حسین مهربان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری یک بر صفرتیم شهرخودرو مقابل  ماشین‌سازی اظهار داشت: ماشین سازی تیم بسیار خوبی است آن‌ها استقلال را درخانه شکست داده بودند، بازی بسیار سختی مقابل آنها انجام دادیم.تیم شهرخودرو به برد در این بازی احتیاج داشت زیرا میخواستیم در صدرجدول باقی بمانیم.خوشحالم توانستیم در این بازی با یک نمایش عالی و منطقی پیروز شویم و خودمان را آماده بازی مقابل فولاد کنیم.

مهربان درخصوص خطای کاپیتان تیم شهرخودرو به روی ثاقبی بازیکن تیم حریف و اعتراض باشگاه ماشین ‌سازی برای اعلام پنالتی از سوی داورمسابقه عنوان کرد: به آن صحنه نزدیک نبودم اما معتقد هستم که اتفاقی خاصی رخ نداد و بهتر است  اجازه دهیم کارشناسان داوری در این مورد نظر بدهند زیرا این کار وظیفه آن‌هاست.

زننده تک گل دیدار مقابل ماشین‌سازی درخصوص درگیری بازیکنان دو تیم در چند صحنه و دریافت سه کارت زرد از داور برای بازیکنان تیم شهرخودرو گفت: بنظرم در فوتبال کاملا طبیعی است که بازی چند دقیقه به خشونت کشیده شود.دیدار مقابل ماشین‌سازی کاملا فیزیکی بود زیرا هر دو تیم برای دریافت سه امتیاز و بردن به زمین آمده بودند.

وی در خصوص به ثمر رساندن گل وعملکرد خوبش مقابل تیم ماشین‌سازی تبریز توضیح داد: چون لیگ هنوزدرهفته سوم است وخیلی از بازی ها مهم مانده، خودمان باید ایجاد انگیزه کنیم.خداراشکرمی‌کنم که توانستم مثل سال گذشته این فصل هم به تیم ماشین سازی گل بزنم .امیدوارم بتوانم در بازی برگشت هم این اتفاق رخ دهد و این روند خوب گل زنی را برای بازی‌های آتی هم ادامه دار باشد تا باعث موفقیت تیم شهرخودرو و خوشحالی هواداران باشم.

مهربان در مورد پیشبینی‌اش از بازی بعدی تیم شهرخودرو درمصاف با فولاد خوزستان اظهار داشت: تمامی بازی‌های لیگ برتر سختی خودش را دارد.ما هم هیچ بازی آسانی تا پایان لیگ نوزدهم نداریم.فولاد خوزستان یک تیم بسیار خوب و ریشه دار است.همه بازیکنان ما تلاش میکنند تا در این دیدارهم یک نمایش فوق‌العاده داشته باشند و از امتیاز میزبانی این با حضور هوادران پرشورمان نهایت استفاده را ببرند و پیروز از زمین خارج شوند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز