خبرگزاری کار ایران

ستاره های جدید رئال مادرید به دنبال درخشش در پاریس

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۱۷

رئال مادرید 305 میلیون یورو برای خریدهای جدید در این تابستان هزینه کرد اما به دلیل آنکه بازیکنانی را هدف نگرفت که بتوانند به سرعت روی تیم اثر مثبت بگذارند، مورد انتقاد قرار گرفت. تنها ادن آزار توانسته مفید واقع شود.

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرس از تلاش برای آوردن یک دروازه‌بان ذخیره و پنج بازیکن دیگر و همچنین بازگرداندن خامس رودریگس بعد از دو سال حضور قرضی در بایرن‌مونیخ حرف زد. غالباً در دنیای فوتبال، هواداران منتظر اثرگذاری سریع بازیکنان هستند و به سرعت درباره‌شان قضاوت می‌کنند. در مادرید اوضاع بدتر است چون فصل ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشتند و در نخستین فصل بدون کریستیانو رونالدو بعد از سلطه سه ساله بر فوتبال اروپا با وجود نشستن سه مربی روی نیمکت‌شان هیچ عایدشان نشد.

اما امشب در پاریس خریدهای رئال فرصت دارند توانایی‌شان را نشان دهند. قرار است آزار همراه با فرلان مندی و ادر میلیتائو در ترکیب اصلی باشند. خامس هم احتمالا بازی می‌کند اما سه خرید باقیمانده دیگر، آلفونس آرئولا که از پاریسی‌ها قرض گرفته شده، لوکا یوویچ و رودریگو گوئز روی نیمکت خواهند بود. براهیم دیاس بازیکن مورد علاقه زین‌الدین زیدان است اما مراحل پایانی آماده‌سازی جسمانی را پشت سر می‌گذارد اما ماریانو دیاس جایی در برنامه‌های مربی فرانسوی ندارد.

رئال مادرید اعلام کرده مارسلو هم به فهرست مصدومان تیم اضافه شده و مثل ایسکو، لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو و فدریکو والورده نمی‌تواند امشب بازی کند، سرخیو راموس و ناچو فرناندس هم محروم هستند.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز