خبرگزاری کار ایران

گفتم رباط پاره کردم ولی مشکلی نیست

ارسلان مطهری: شکر به خیر گذشت اما یک کابوس را پشت سر گذاشتم

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۹۷۹

ارسلان مطهری طبق اعلام پزشک معالج این بازیکن مشکلی نداشته و ظرف یکی، دو هفته دیگر می‌تواند به ذوب‌آهن منصوریان کمک کند

به گزارش ایلنا، امیر ارسلان مطهری بعد از مصدومیتی که در بازی‌های ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا نصیبش شده بود دو بازی ابتدایی تیم منصوریان را در لیگ برتر از دست داد. مصدومیتی که با روند بهبودی این بازیکن در نهایت به او اجازه داد تا کادر فنی در بازی با تراکتور در هفته سوم لیگ بتواند استفاده کند اما این حضور تنها به چند دقیقه ابتدایی بازی منجر شد. چرا که دوباره این بازیکن مصدوم و به یک تعویض اجباری برای ذوب‌آهن تبدیل شد. مصدومیت او به حدی بود که گمانه‌زنی‌ها از میزان مصدومیت ارسلان مطهری به سمتی رفت که این بازیکن احتمالاً رباط پاره کرده است اما بررسی‌ها و گرفتن MRI در نهایت مشخص کرد که مصدومیت تنها از ناحیه مینیسک پا بوده و هیچ پارگی در آن دیده نشده است. 

هنوز برنگشته دوباره مصدوم شدی؟

بعد از مصدومیتی که در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردم دو هفته ابتدایی لیگ را از دست دادم اما روند بهبودی‌ام اجازه داد که کادر فنی مجاب شود من را در بازی با تراکتور به میدان بفرستد. با بررسی کادر پزشکی تیم هیچ مشکلی نداشتم و با آمادگی کامل برای این بازی آماده‌شده بودم اما نمی‌دانم چرا بدشانس بودم و در این بازی که کاملاً انگیزه داشتم این اتفاق برایم افتاد.

حالا شرایط پای تو چطور است چون بعد تکرار مصدومیت که تعویض شدی همه احتمال پارگی رباط صلیبی دادند؟

خدا را شکر شب بدشانسی من با MRI که از پایم گرفتم به خوش‌شانسی تبدیل شد. واقعاً ترسیده بودم چون به‌یک‌باره پایم خالی کرد و نمی‌دانید تا جواب آمد چه کابوسی را پشت سر گذاشتم اما خدا را شکر که مصدومیتم تنها از ناحیه مینیسک است و هیچ پارگی ندارد و خیلی زود دوباره به تمرینات اضافه می‌شوم.

این دو مصدومیت روند خوب تو در فصل گذشته را حسابی با چالش مواجه کرده است. از این بابت نگران نیستی؟

به‌هرحال مصدومیت جزو ذات فوتبال است و هر بازیکنی در هر دوره‌ای می‌تواند با انواع مصدومیت مواجه شود. بااین‌حال امیدوارم این بدشانسی موقتی شرایط را برایم سخت‌تر نکند و خیلی زود بتوانم باقدرت در خدمت ذوب‌آهن باشم که امسال تیم خوبی داریم و قطعاً شرایط بهتر خواهد شد.

در بازی با تراکتورسازی هم کمی بدشانس بودید و این شانس را ذوب‌آهن داشت که برنده بازی باشد؟

قطعاً همین طور است و این توان را داشتیم که تراکتور را ببریم. اصلاً تراکتور آن تیمی که فکر می‌کردیم نبود و باور کنید اگر این بدشانسی را نداشتم حتماً یکی، دو گل راحت به این تیم می‌زدم. 

به نظرت این ذوب‌آهن امسال می‌تواند در لیگ موفق باشد؟

بله حتماً و شک نکنید این‌طور خواهد بود. تیم خوبی داریم و دریکی، دو بازی ابتدایی هم به نظرم بدشانس بودیم اما مطمئن باشید مثل بازی با تراکتور نشان دادیم یک تیم هماهنگ و قدرتمند هستیم در ادامه شرایطمان بهتر خواهد شد. شک نکنید این ذوب‌آهن به‌راحتی می‌تواند یکی از مدعیان باشد اما هوادارانمان کمی صبوری کنند تا هماهنگی‌مان بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز