خبرگزاری کار ایران

اولویت ما صعود در آسیاست

حدادی فر: الاتحاد به‌خوبی تقویت‌شده و کار سختی داریم

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۸۷

کاپیتان ذوب آهن در خصوص شرایط تیمش پیش از مصاف با الاتحاد صبحت کرد.

به گزارش ایلنا،قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در حال حاضر تمام تمرکزش را روی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گذاشته جایی که آن‌ها باید به مصاف الاتحاد عربستان بروند و در دو بازی در ابوظبی و دوحه تکلیف آن‌ها روشن می‌شود. 

اوضاع تیمتان در آستانه بازی با الاتحاد عربستان چطور است؟

خدا را شکر شرایط ما خوب است. بعد از اتمام لیگ 20 روز استراحت کردیم و دوباره تمریناتمان را شروع کردیم و بدن‌سازی خوبی داشتیم و بازی‌های دوستانه را هم انجام دادیم تا انشاالله در این 2 بازی آسیایی نتیجه خوبی بگیریم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران در آسیا باشیم.

چه تصوری از بازی با الاتحاد عربستان دارید؟

از بد حادثه نمی‌توانیم در شهر خودمان میزبان این تیم باشیم و در ابوظبی و دوحه باید با الاتحاد بازی کنیم که کار را برای ما سخت می‌کند. دوست داشتیم در اصفهان و زمین خودمان مقابل آن‌ها بازی کنیم که بنا به دلایلی نمی‌توانیم. الاتحاد تیم خوب و متمولی است و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده اما شرایط تیم ما هم بد نیست و امیدوارم با انجام دو بازی خوب و انجام کارهایی که مربی می‌خواهد نتیجه خوبی بگیریم.

در بازی اول الاتحاد در ابوظبی میزبان شما است. نتیجه این بازی چقدر مهم است؟

هر دو تا بازی مهم است اما این یازی خیلی مهم است. در بازی رفت در ابوظبی اولویت ما گل نخوردن است و اگر فرصت مناسبی هم به دست آوردیم گل بزنیم عالی می‌شود اما الاتحاد بازیکنان خوبی دارد و خیلی خوب هم تقویت‌شده است. تیم ما هم شرایط خوبی دارد یعنی هم بازیکنان جوان و هم باتجربه داریم و انشاالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

چقدر به صعود از این مرحله امیدوار هستید؟

خیلی امیدواریم چون تلاش زیادی کرده‌ایم و واقعاً زحمت کشیدیم تا به اینجا برسیم. ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم روز بازی با الاتحاد کارهایی که مربی می‌خواهد را در زمین انجام دهیم و به مرحله بعد راه پیدا کنیم.

باشگاه در این راه حمایت لازم را از شما داشته؟

خدا را شکر شرایط خوب است و اگر این 3 بازیکن سرباز ما هم اضافه شوند بهتر می‌شود. ما دو بازیکن خوب خارجی هم گرفته‌ایم و هرچند 3 بازیکن تأثیرگذار ما جداشده‌اند اما بازیکنان خوبی به تیم اضافه‌شده‌اند و امیدواریم بتوانیم نتیجه بگیریم.

لیگ برتر هم معلوم نیست چه زمانی شروع می‌شود. در این رابطه چه نظری دارید؟

واقعاً جای تأسف دارد. ما خیلی امید داشتیم که قبل از بازی‌های آسیایی لیگ برتر شروع شود و در شرایط بازی رسمی قرار بگیریم اما همین‌طور شروع لیگ را عقب می‌اندازند و امیدوارم زودتر بازی‌ها شروع شود چون عقب افتادن لیگ باعث بی‌انگیزگی و فرسودگی بازیکنان و تیم‌ها می‌شود. امیدوارم دوباره لیگ شروع شود و تنور بازی‌ها داغ شود و بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند.

حضور مربیانی مثل کالدرون، دنیزلی و استراماچونی چه تأثیری روی لیگ ما خواهد داشت؟

 

 

به نظرم اگر دنبال پیشرفت در فوتبالمان هستیم باید مربیان و بازیکنان باکیفیت را بیاوریم و از دانش این مربیان استفاده کنیم به شرطی که مربیان سطح اول دنیا بیایند. الان استراماچونی، دنیزلی و کالدرون آمده‌اند که اتفاق خوبی است چون مربیان با کارنامه‌ای هستند و در دنیا آن‌ها را می‌شناسند و باید از دانش و تجربیات آن‌ها استفاده کنیم و تیم ملی کشورمان را بسازیم.

این مربیان باعث جذابیت لیگ ما می‌شوند؟

صد در صد همین‌طور است. حضور آن‌ها نه‌تنها در کشور ما بلکه برای کشورهای دیگر هم جالب است و فعالیت آن‌ها را دنبال می‌کنند. حضور این مربیان رقابت در لیگ ما را جذاب‌تر می‌کند و علم نوین فوتبال را وارد فوتبال ما می‌کند و کیفیت لیگ ما را هم بالا می‌برد.

کدام تیم‌ها را در فصل جدید مدعی قهرمانی می‌دانید؟

در فوتبال ایران تیم‌ها و بازیکنان خیلی به هم نزدیک هستند اما 3-4 تا تیم خیلی خوب سرمایه‌گذاری کرده‌اند و بازیکنان بسیار خوبی گرفته‌اند. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که به نظر می‌رسد شرایط مالی بهتری هم دارند مدعیان هستند و تیم‌های شهر خودرو، ذوب‌آهن و فولاد هم خوب هستند. امسال لیگ جذابی خواهیم داشت و هنوز نمی‌شود گفت کدام تیم‌ها مدعی هستند.

ذوب‌آهن هم امسال می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد؟

تمام تلاشمان این است که لیگ را خوب شروع کنیم و خوب تمام کنیم و نوسان کمی داشته باشیم چون سال‌های قبل خوب شروع نمی‌کردیم و خیلی لطمه خوردیم و تا جبران کردیم از کورس عقب ماندیم. خیلی امیدواریم که امسال خوب شروع کنیم چون تیم خوبی داریم و بتوانیم جزو مدعیان باشیم اما الان اولویت ما صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز