خبرگزاری کار ایران

از سوی معاونان جدید؛

برنامه‌های خرید و فروش ذوب‌آهن اصفهان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۴۸۳

در جلسه‌ای با حضور منصور یزدی‌زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولان ذوب‌آهن، ضمن قدردانی از زحمات نعمت‌الله محسنی معاون سابق بازرگانی شرکت، محمدجعفر صالحی به‌عنوان معاون خرید و بهزاد کرمی به‌عنوان معاون بازاریابی و فروش ذوب‌آهن اصفهان منصوب شدند. همچنین نعمت‌الله محسنی به‌عنوان عضو موظف هیات‌مدیره پویش بازرگان منصوب شد.

به گزارش ایلنا، پیش از این معاونت بازرگانی ذوب آهن با تلفیق معاونت‌های خرید و بازاریابی و فروش شکل گرفت که با انتصابات مذکور ، این دو معاونت مجدداً ایجاد شدند .

در این جلسه تودیع و معارفه، بهزاد کرمی معاون بازاریابی و فروش شرکت گفت: امیدوارم با همدلی و هم افزایی همکاران در حوزه بازاریابی و فروش بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: با وجود اینکه قیمت‌های جهانی نزولی است، ان‌شاالله با راهکارها به ویژه برای کاهش قیمت تمام شده محصول،  بتوانیم سود آوری شرکت را افزایش دهیم. 

محمد جعفر صالحی نیز اظهار داشت: تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت به‌ویژه در شرایط جنگ اقتصادی فعلی و تحریم های دشمن سخت است اما با وحدت و همکاری نهایت تلاش را به کار می‌گیریم.

معاون خرید شرکت  تصریح کرد: حوزه تامین و تدارک ذوب آهن در این شرایط فعلی بسیار حساس است و از اینکه اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را به بنده سپردند تشکر و قدردانی می‌کنم. از محسنی و زحمات وی در معاونت بازرگانی و کمیسیون معاملات نیز سپاس‌گزارم.

وی بیان کرد: توسعه سیستم ERP و به کارگیری کامل آن، در راستای کاهش مصرف کاغذ بسیار موثر است و در این حوزه به‌دلیل حجم کار، بارگذاری تمام اطلاعات در سیستم بسیار ضروری است .

صالحی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم پروانه بهره‌برداری معدن را به‌عنوان یک وثیقه در اختیار بگیریم امکان تامین از طریق معادن کوچک مقیاس فراهم می‌شود.

همچنین نعمت‌اله محسنی گفت: از همکاران در معاونت بازرگانی، سایر معاونت‌ها و مدیران شرکت برای همراهی و همکاری در این مدت تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: بین معاونت‌های خرید و فروش با وجود فاصله مکانی، همدلی و همکاری بسیار خوبی فراهم بود .

بهزاد کرمی معاون جدید فروش شرکت دارای مدرک کارشناسی ارشد دررشته مدیریت بازرگانی است و از سال 1375 در ذوب آهن اصفهان مشغول به کار شد. وی در سمت هایی همچون مدیر فروش خارجی، معاون مدیر فروش خارجی و کارشناس ارشد فروش خارجی ذوب آهن اصفهان فعالیت کرده است .

محمد جعفر صالحی معاون جدید خرید شرکت، دارای مدرک لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی است و از سال 1374 در ذوب‌آهن اصفهان مشغول به کار شد. وی در سمت‌هایی همچون مدیرعامل شرکت پویش معادن ذوب‌آهن، مدیر خرید مواد اولیه و انرژی، معاون خرید مواد اولیه و انرژی، کارشناس ارشد حوزه خرید، مدیرعامل شرکت ICS، سرپرست اداره پشتیبانی و ترخیص کالا، سرپرست اداره مواد فلزی و کارشناس اداره اعتبارات اسنادی فعالیت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز