خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین و مدیران پدافند غیر عامل کشور و استان؛

همایش بزرگ پدافند غیرعامل استان اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۸۵

در حال حاضر مفاهیم اساسی در پدافند غیر عامل، تهدیدها و آسیب پذیری های مربوط به تلاش دشمنان در جهت حملات سایبری و حمله به زیرساخت های اقتصادی و فرهنگی کشور است.

ایلنا: همزمان با هفته پدافند غیر عامل وبه منظور اطلاع رسانی و ارائه راهکارهای لازم، همایش بزرگ پدافند غیر عامل استان اصفهان با حضور مسئولین و مدیران پدافند غیر عامل کشور واستان در تالار آهن ذوب آهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون فن آوری سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اهمیت توجه به امور اقتصاد وحرکت جدی در جهت رشد واعتلای اقتصادی وصنعتی کشور گفت: در حال حاضر مفاهیم اساسی در پدافند غیر عامل، تهدید‌ها و آسیب پذیری‌های مربوط به تلاش دشمنان در جهت حملات سایبری و حمله به زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور است.

فرجی‌پور، راههای جلوگیری از این تهدید‌ها وطرح‌ها وبرنامه‌های لازم در این زمینه را تشریح کرد و افزود: مصون سازی زیر ساختهای مختلف کشور در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی وغیره… از مهترین اهداف برگزاری این همایش است که تمهیداتی در مقابل جنگ نرم، جنگ روانی و جنگ سایبری باید در نظر گرفته شود.

وی گفت: این حجمه و جنگ، با تفکر بسیجی واراده موجود در کشور همانند گذشته شکست خواهد خورد اما با توجه به پیچیدگی‌های آن نباید از تهدیدهای جدید دشمن غافل شد.

وی از اقدامات ذوب آهن اصفهان در خصوص پدافند غیر عامل نیز قدردانی کرد.

در این همایش به مسئولین پدافند غیرعامل کشور و استان همچنین مدیران نمونه استان و ذوب آهن که در جهت تحقق اهداف پدافند غیر عامل در ابعاد مختلف آن تلاش نموده‌اند قدردانی به عمل آمد و لوح سپاس استاندار اصفهان به آنان اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز