خبرگزاری کار ایران

افتتاح زمین فوتبال و خانه تنیس روی میز ویژه دانش آموزان شهرستان پردیس

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۷۰۳

ظهر امروز با حضور فرماندار پردیس و مسئولین استان تهران و شهرستان پردیس زمین فوتبال و تنیس روی میز ویژه دانش آموزان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پردیس، مصطفی حسنوند رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت: با توجه به اهمیت ورزش دانش آموزی و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی با حمایت اداره کل ورزش و سلامت اداره آموزش و پرورش زمین فوتبال چمن مصنوعی و خانه تنیس روی میز ویژه دانش آموزان شهرستان پردیس افتتاح شد.

حسنوند ضمن تشکر از مسئولین استان تهران در اداره آموزش و پرورش و تربیت بدنی با اشاره بر افزایش سرانه های ورزشی در شهرستان پردیس گفت: این اداره تلاش میکند با استفاده از فضاهای موجود در مدارس امکانات ورزشی بیشتری برای دانش آموزان درنظر بگیرد.

زهره گرامی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره آموزش پرورش شهرستان پردیس نیز به ایلنا گفت: زمین فوتبال با مساحت ۶۴۸ متر مربع و اعتباری حدود ۲۰۰ میلیون تومان کف سازی و چمن شد و آماده بهره برداری برای تقویت تیم های دانش آموزی است .

وی همچنین از آماده سازی همین مکان برای رشته های هندبال دختران و پسران خبر داد و افزود: دانش آموزان دختر و پسر امکان استفاده از فضاهای ورزشی آموزش و پرورش را دارند و طبق تعرفه معین شده با هزینه عای بسیار پایین تری میتوانند از این فضاها استفاده کنند.

گرانی در ادامه تصریح کرد: افتتاح خانه تنیس روی میز نیز با اعتبار ۸ میلیون تومان  هم با تقویت تیم های شهرستان و فدراسیون افتتاح شد از مجموعه افتتاح های هفته دولت بوده که با تاخیر امروز با حضور مسیولین افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تیم های خوب تنیس روی میز در شهرستان پردیس فاقد مکانی مناسب برای  تمرینات بودیم و  به لطف خدا و همت مسئولان این مجموعه با مربیان حرفه ای ازین پس در اختیار دانش آموزان ما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز